سرپرست باشگاه سپاهان در واکنش به فحاشی هواداران پرسپولیس علیه سرمربی این باشگاه گفت: فردا طی نامه ای شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم.

به گزارش سلام نو، سرپرست باشگاه سپاهان در مورد بازی روز گذشته با اشاره به توهین های صورت گرفته به امیر قلعه نویی به ورزش سه گفت: تماشاگران از دقیقه اول تا ۹۰  به سرمربی تیم ما توهین کردند و متاسف هستیم که چنین جوی در ورزشگاه آزادی به وجود آمد، به همین علت فردا طی نامه ای شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم.

او در مورد داوری هم بیان کرد: همانطور که کارشناسان داوری گفتند یک بازیکن پرسپولیس باید در بازی روز گذشته اخراج می‌شد و صحنه‌هایی هم در بازی بود که به ضرر تیم ما گرفته شد. البته ما به داوران احترام می‌گذاریم و طبق تصمیم هیئت مدیره باشگاه همه مسائل را براساس قوانین و مقررات به فدراسیون اعلام می‌کنیم.

فتاحی در مورد پیروزی سپاهان در ورزشگاه آزادی که پس از مدت ها به دست آمد، عنوان کرد: بازیکنان ما بعد از بازی هفته گذشته برابر تیم نفت مسجد سلیمان یکدل شده بودند و در بازی با پرسپولیس تاکنیک‌های سرمربی تیم را به خوبی در زمین بازی اجرا کردند و با زحماتی که کشیدند در نهایت این بازی را پیروز شدیم. از خط دروازه بان تا حمله بهترین بازیکنان را در اختیار داریم.

او در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با پیروزی روحیه بخشی که برابر پرسپولیس کسب کردیم در نهایت بتوانیم همین روند خوبمان را ادامه بدهیم و دل هواداران خود را شاد کنیم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید