۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
کد خبر: 30013229

 اکسل توانزبه جوان تازه‌تذرین کاپیتان شیاطین سرخ بود، اتفاقی که باور بسیاری به خاطر تنبیه پوگبا رخ داد، اما سرمربی یونایتد می‌گوید این کار به خاطر نشان دادن اعتماد به جوانان بوده و تنبیه یا چیز دیگری در کار نبوده.

به گزارش سلام نو، منچستریونایتد چهارشنبه شب به زحمت و در ضربات پنالتی توانست حریف گمنام خود را پشت سر بگذارد و راهی دور بعدی جام اتحادیه شود. در این بازی اکسل توانزبه جوان، کاپیتان یونایتد بود در حالی که پل پوگبا، سرخیو رومرو، مارکوس روخو، فیل جونز و ... نیز در میدان بودند و باسابقه تر از توانزبه بودند. توانزبه 21 ساله در این فصل توانسته به فهرست تیم اول شیاطین سرخ راه یابد. برخی معتقدند سولسشر قصد تنبیه پل پوگبا را داشته است.

اوله گنار سولسشر در توضیح دلیل سپردن بازوبند کاپیتانی به توانزبه گفت:« اکسل یک کاپیتان ذاتی و یک لیدر در زمین است. سپردن کاپیتانی راهی بود برای اینکه به او اعتمادم را نشان دهم. جرا نباید بازوبند به توانزبه و بازیکنان جوان برسد؟ می دانم که پوگبا و رومرو هم می توانستند کاپیتان باشند ولی از این بابت مشکلی وجود ندارد. هر دو پیش از این کاپیتان منچستر بوده اند. نه تنبیهی در کار بوده و نه هیچ چیزی شبیه به این.»

گفته می شود سولسشر قصد دارد در دیگر بازی های جام اتحادیه نیز بازوبند را به توانزبه بدهد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید