دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به مناسبت درگذشت رئیس جمهور سابق این پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سلام نو و به نقل از اسپورت فرانسه، ژاک شیراک رئیس جمهوری سابق فرانسه دیروز (پنجشنبه) در سن ۸۶ سالگی درگذشت. تیم ملی فوتبال فرانسه در زمان ریاست او توانست عنوان قهرمانی جام جهانی ۹۸ فرانسه را به دست بیاورد. او بعد از قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۹۸، جام قهرمانی را به دیدیه دشان کاپیتان وقت خروس‌های آبی (لقب فرانسه) داد.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در واکنش به درگذشت ژاک شیراک رئیس جمهور سابق فرانسه گفت: خیلی مفتخرم که جام قهرمانی ۹۸ را از دستان او گرفتم و بالای سر بردم. او بعد از قهرمانی در جام جهانی خیلی خوشحال شد و در رختکن تیم نیز حضور داشت ولی این همه چیز نبود. او در یک ماه تا شروع جام جهانی حمایت بسیار زیادی از تیم ملی فوتبال فرانسه داشت و نقش زیادی در قهرمانی تیم ما ایفا کرد. شوخ‌طبعی، شور و شوق و مصمم بودن او خیلی تاثیر خوبی روی من داشت و امروز شنیدن خبر درگذشت او برای من خیلی ناراحت کننده بود و می خواهم از صمیم قلبم به خانواده اش تسلیت بگویم.

به گزارش ایسنا، دشان که به عنوان کاپیتان توانست جام قهرمانی را در سال ۹۸ بالای سر ببرد در سال ۲۰۱۸ نیز در کشور روسیه توانست به عنوان سرمربی فرانسه، قهرمانی در جام جهانی را تجربه کند.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید