۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
کد خبر: 29955337

مدیرعامل باشگاه استقلال علت تساوی این تیم در برابر ذوب آهن را گل آفساد سبزپوشان دانست که داور به اشتباه آن را سالم اعلام کرده است

به گزارش سلام نو، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال پس از تساوی تیمشم مقابل ذوب‌آهن در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گفت: داوری سه امتیاز از استقلال گرفت. نمی‌دانم چه شروعی داریم که این اتفاقات می‌افتد. نمی‌دانم جواب هواداران را چطور باید داد اما گل دوم ذوب‌آهن آفساید بود و سه امتیاز بازی را از دست دادیم.

او درباره اخراج استراماچونی گفت: من به این سرمربی حق می‌دهم. او دو ماه است که دارد زحمت می‌کشد و همه کار انجام می‌دهد. ما چند بازی است که از داوری ضربه می‌خوریم. من به همه هوادران حق می‌دهم. بازی با نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس را ببینید. در داربی باید پنالتی ما تکرار می‌شد. چقدر ما باید تحمل کنیم؟ چقدر باید سرمربی و بازیکنان را به صبر دعوت کنم؟ فقط باید بگویم متاسفم و ما مثل فصل گذشته داریم از داوری ضربه می‌خوریم.

فتحی افزود: در چند بازی شانس با ما همراه نبوده و کارشناسان داوری هم معتقد هستند که داوری اشتباهاتی در بازی‌ها ما داشته است. کادر فنی تلاشش را دارد انجام می‌دهد و بازیکنان تلاش کردند. جایگاه ما در جدول این نیست و ما باید با ۹ امتیاز در بالای جدول باشیم.

او در پایان درباره عملکرد دروازه‌بان‌های لیگ برتر گفت: من فرصت نداشتم همه را نگاه کنم اما دروازه‌بانی یک پست تخصصی و مشکل است و من چون عملکرد همه را ندیدم نمی‌توانم اظهار نظری کنم./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید