یکی از ستاره‌های تاتنهام به مدیران این باشگاه هشدار داد که پوچتینو دیگر از سرمربی‌گری در این تیم خسته شده و در آستانه جدایی قرار دارد و آن‌ها برای حفظ این مربی و نرفتنش به رئال مادرید باید کار جدی بکنند و گرنه این سرمربی از دست می‌رود.

به گزارش سلام نو، ستاره سابق خط میانی تاتنهام، جیمی اوهارا به مدیران باشگاه هشدار داد که به نظر می‌رسد پوچتینو دیگر از سرمربی‌گری در این تیم خسته شده و در آستانه جدایی قرار دارد. به خصوص در روزهای اخیر که دوباره شایعاتی درباره تمایل رئال مادرید برای به خدمت گرفتن او منتشر شده است.

تاتنهام در فصل جاری تا اینجا در لیگ برتر 10 امتیاز از دست داده و به شکلی غیرمنتظره و با شکست مقابل تیم دسته چهارمی کولچستر از جام اتحادیه حذف شده است.

اوهارا در صحبت‌هایش درباره پوچتینو گفت:" ما همه می‌دانیم که تاتنهام به جام نیاز دارد. با هر کدام از هواداران اسپرز که صحبت می‌کنم می‌گویند ما جام می‌خواهیم. مسئولیت سرمربی حد مشخصی دارد و زمانی که کار برای او بیش از حد سخت بشود احتمال دارد به صورت جدی به فکر جدایی بیفتد".

ستاره سابق تاتنهام در ادامه گفت:" این روزها وقتی مصاحبه‌های پوچتینو را می‌بینم به نظر می‌رسد او به زبان بی‌زبانی می‌گوید که دیگر کافی است. من در آستانه ترک باشگاه قرار دارم".

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید