۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 29929699

ژاوی، اسطوره بارسلونا که این روزها در قطر مربیگری می‌کند می‌گوید اگر روزی به عنوان سرمربی به نوکمپ رفته و هدایت آبی اناری‌ها را به دست بگیرد، رحیم استرلینگ، ستاره  منچسترسیتی را به بارسا می‌آورد چون بهترین انتخاب ممکن است.

به گزارش سلام نو، ژاوی، اسطوره بارسلونا می‌گوید اگر روزی به عنوان سرمربی به نوکمپ رفته و هدایت بلوگرانا را به دست بگیرد، رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی منچسترسیتی را بهترین گزینه برای انتقال به بارسلونا می‌داند.

ژاوی که بعد از سالها درخشش با پیراهن بارسلونا این روزها در قطر به سر برده و سرمربی‌گری السد را به عهده دارد اخیرا به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت بارسا در آینده مطرح شده است. این در حالی است که ارنستو والورده، سرمربی فعلی بارسا به دلیل نتایج نه چندان خوب در شروع فصل جاری به شدت تحت فشار قرار دارد.

رحیم استرلینگ هم یکی از گزینه‌های مد نظر بارسا بوده ولی کاتالانها تا کنون در جذب او و جدا کردنش از سیتی موفق نبوده‌اند. رئال مادرید هم دیگر تیم بزرگ اسپانیایی است که خواهان به خدمت گرفتن استرلینگ است.

این در حالی است که منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا اعلام کردند که ژاوی که یکی از گزینه‌های بارسلونا برای جایگزینی والورده است امیدوار است در صورت منصوب شدن به این پست رحیم استرلینگ را به عنوان یکی از اولین خریدهای خود به نوکمپ بیاورد. ژاوی اخیرا گفته بود که استرلینگ می‌تواند بعد از پایان دوران حکمرانی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بر دنیای فوتبال، به بهترین بازیکن دنیا تبدیل شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید