۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 29926834

رودریگو گوئس، پدیده جوان رئال که دیشب در جریان پیروزی این تیم اولین گل خود و یکی از سریع‌ترین گل‌های رئال را برای برای این تیم  در اولین بازی رسمی‌اش به ثمر رساند تاکید کرد که دوست ندارد با رونالدوی برزیلی مقایسه شود.<br/> <br/><br/><br/> <br/><br/>

به گزارش  سلام نو، رودریگو گوئس، پدیده جوان رئال که دیشب در جریان پیروزی 2-0 این تیم مقابل اوساسونا اولین گل خود برای این تیم را در اولین بازی رسمی‌اش با پیراهن رئال به ثمر رساند بعد از بازی به خبرنگاران گفت از مقایسه او با هموطنش رونالدوی برزیلی خودداری کنند.

رودریگوی 18ساله دیشب بعد از ورود به زمین در بازی با اوساسونا، تنها بعد از 93 ثانیه گلزنی کرد تا به رکورد سریعترین گل در اولین بازی برای رئال بسیار نزدیک شود. این رکورد در اختیار رونالدوی برزیلی است که در سال 2002 در بازی مقابل آلاوس بعد از 62 ثانیه اولین گل خود برای رئال را به ثمر رسانده بود.

با اینحال رودریگو بعد از بازی نشان داد که مایل است با نام خود به شهرت رسیده و به یکی از ستاره‌های بزرگ رئال تبدیل شود. او بعد از بازی از خبرنگاران خواست از مقایسه‌اش با رونالدو خودداری کنند.

رودریگو در این باره گفت:" نمی‌خواهم با رونالدو مقایسه شوم چون او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال و یکی از بهترین بازیکنان کشور من است".

پدیده برزیلی جوان رئال در ادامه گفت:" درباره گل باید بگویم من توپ را خوب کنترل کردم و می‌دانستم بعد از آن دیگر می‌توانم توپ را وارد دروازه کنم. من باید همیشه نشان دهم که توان و قابلیت بازی در رئال مادرید را دارم".

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید