حسن روحانی امشب در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی دارد و به تشریح و تبیین مواضع کشورمان درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد پرداخت. رییس جمهور برای شرکت در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک حضور دارد.

به گزارش سلام نو، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جریان سومین روز حضور در مقر سازمان ملل در نیویورک، علاوه بر سخنرانی در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، با تعدادی از سران کشورهای مختلف دیدار و گفت و گو می‌کند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، روحانی امروز با روسای جمهور ایرلند و عراق و همچنین نخست وزیر مالزی دیدار می‌کند. آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد نیز از دیگر افرادی است که قرار است با روحانی دیدار و گفت‌وگو کند.

مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی ABC NEWS و نشست با جمعی از نخبگان سیاست خارجی آمریکا از دیگر برنامه‌های روز چهارشنبه رئیس جمهوری در نیویورک است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی برای شرکت در هفتاد و چهارمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تشریح و تبیین مواضع کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، شامگاه دوشنبه وارد نیویورک شد.

رئیس جمهور در این سفر ضمن سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تبین مواضع منطقه‌ای و بین‌المللی کشورمان، طرح صلح منطقه‌ای با عنوان طرح «امید» را ارائه می‌کند.

طی دو روز گذشته، روحانی دیدارهایی با صدراعظم آلمان، نخست وزیران کشورهای انگلستان، ژاپن، پاکستان، اسپانیا و سوئد و روسای جمهور فرانسه و سوئیس داشته است.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید