۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
کد خبر: 29793697

 دل بوسکه مربی اسپانیایی مطرح که کارنامه خوبی هم در تیم ملی اسپانیا و هم در رئال مادرید از خود به جا گذاشته می گوید به زعم او مسی بهترین بازیکن طول تاریخ است و کسی روی دستش نمی آید.

به گزارش سلام نو، لیونل مسی شب گذشته توانست برای اولین بار عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را به دست بیاورد. او از سال 2015 که فاتح توپ طلا شد دیگر نتوانسته بود نه این جایزه و نه جایزه بازیکن سال فیفا را به دست بیاورد. او در این راه رونالدو و ویرژیل فن دایک را پشت سر گذاشت.

ویسنته دل بوسکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال در این رابطه گفت: «برای من این انتخاب منصفانه بود. با احترام به رونالدو، مسی از نظر من بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. نمی‌خواهم از ارزش رونالدو بکاهم. برخی می‌گفتند رونالدو تمام شده اما او و مسی توانایی‌هایی بی‌حد و مرز دارند.

مراسم فیفا از نظر من عالی و تماشایی بود. سخنرانی اینفانتینو در مبارزه با نژادپرستی نیز تاثیرگذار بود. فوتبال وسیله خوبی برای مبارزه با این مسائل منفی است.»

نیمار و امباپه: «بین این دو انتخاب من امباپه است. نیمار بازیکن بسیار خوبی است ولی حواشی زیادی دارد و از نظر من او اصلا الگوی مناسبی نیست.»

بحران بارسا و والورده: «معتقدم والورده توانایی خارج کردن بارسا از این بحران را دارد و این را قبلا ثابت کرده است.»

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید