۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 29639941

رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی اگرجه تست مثبت ورزشکاران تیرانداز را تایید کرده اما می گوید هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

دبیر فدراسیون تیراندازی تست مثبت ورزشکاران تیرانداز را تایید کرد اما معتقد است که چیزی هنوز قطعی نیست و فدراسیون پزشکی در حال بررسی موضوع است.

به گزارش سلام نو، رضا ملک محمدی، دبیر فدراسیون تیراندازی در مورد مثبت اعلام شدن تست دوپینگ چند تیرانداز در مسابقات آزاد تفنگ وتپانچه به ایسنا گفت: اطلاعاتی که داریم فقط مربوط به فدراسیون پزشکی ورزشی است که در حال بررسی هستند. به طور  شفاف اسمی به ما اعلام نشده است و ما هم دوست داریم از داستان مطلع شویم اما هیچ کدام از نفرات ملی پوش و اردونشینمان جزو اینها نیستند و مشکلی ندارند.

او در پاسخ به این سوال که دوپینگ چند تیرانداز مثبت اعلام شده است؟ گفت: به ما گفتند که دو نفر هستند اما موضوع در حال بررسی است. فدراسیون پزشکی آنها را احضار کرده است و هنوز هم هیچ چیز قطعی نیست. رسانه‌ها نباید بی‌محابا به این موضوع بپردازند چون چیزی قطعی اعلام نشده و ممکن است ورزشکاران آسیب روحی ببینند و اردوی‌مان متزلزل شود.

ملک محمدی در ادامه بیان کرد: در مسابقات مهم و انتخابی تیم ملی از فدراسیون پزشکی درخواست می‌کنیم تا از ورزشکاران تست بگیرند تا کسانی که به تیم ملی وارد می‌شوند، مشکلی نداشته باشند. الان هم گفتند تست‌ها مشکل دارد و باید بررسی کنید. منتظر دعوت فدراسیون پزشکی هستیم تا موضوع را بررسی کنیم./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید