محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به حواشی و جنجال‌های مدت اخیر که اطراف دروازه‌بان ملی پوش این تیم شکل گرفته گفت: هجمه‌های زیادی علیه بیرانوند ایجاد می‌شود و این منصفانه نیست، او یکی از برترین‌های آسیا است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هجمه‌های زیادی علیه بیرانوند ایجاد می‌شود و این منصفانه نیست.

به گزارش سلام نو، محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند با هجمه‌ها و کم‌لطفی‌های زیادی مواجه است. او یکی از برترین‌های فوتبال آسیا است و متاسفانه به جای حمایت از او شاهد برخوردها، هجمه‌ها و کم‌لطفی‌های زیادی علیه این بازیکن از هر سو هستیم. علیرضا بیرانوند خصوصیات اخلاقی خاص خود را دارد اما هنوز اصالت خود را حفظ کرده و همچون لرستانی‌های عزیز پیچیدگی ندارد و رک و راست و صادق است. اینجا باید بگویم گلر برتر آسیا و برترین بازیکن لیگ مطالبات زیادی هم از پرسپولیس دارد اما صبورانه رفتار کرده و شرایط باشگاه را درک کرده؛ طوری که حتی هیچ رسانه‌ای از طلب قابل‌توجه او و چک  نقد نشده باشگاه اطلاع ندارد. طی دو هفته اخیر هم متاسفانه انواع هجمه‌ها علیه بیرانوند را شاهد بودیم و در گذشته هم همین جو علیه او حاکم بوده. متاسفانه اخیرا بسیاری افراد درباره بیرانوند صحبت کردند که اصلا از باشگاه تراکتور هم نبودند اما هیچ برخوردی با آنها که قصد سنگین کردن جو علیه بیرانوند را داشتند، نشد و این منصفانه نیست که از هر سو علیه گلر پرسپولیس جوسازی شود. فراموش نکنیم او سرمایه ملی است و متاسفانه ما فارغ از بحث رنگ‌ها در تحت فشار گذاشتن سرمایه‌ها استعداد به خرج می‌دهیم و امروز رفتاری با بیرانوند داریم که قبلا با دیگر عزیزان داشته‌ایم. من ایمان دارم که بیرانوند اهل دروغ و تظاهر نیست. او تاکید دارد قصد بی‌احترامی نداشته و حتی در گفت‌وگوی خصوصی با ما هم روی این مساله تاکید داشته و حسب همین حتی گفته اگر  طرفداران تراکتور تصور می‌کنند من به آن‌ها بی‌احترامی کرده‌ام، عذرخواهی می‌کنم. صادقانه‌تر  از این؟ کاش مسئولان در نظر داشته باشند که آن روز چه فضای سنگینی علیه او ایجاد شد  اما با این‌وجود هم تلاش می‌کند مانع از متشنج شدن فضای فوتبال شود و پاسخ اظهارنظرهای مداخله‌جویانه خیلی‌ها را هم نه او  داده و نه ما. در غیر این‌صورت آیا سنگ روی سنگ بند می‌شد؟

انصاری‌فرد گفت: بیرانوند در اردوی تیم ملی بود و باید از او حمایت می‌شد اما به‌رغم توهین‌های گسترده و هجمه‌هایی که همین روزها علیه او شکل گرفت، لام تا کام حرف نزد در حالی که می‌دیدیم برخی افراد از دیگر تیم‌ها در باره او  اظهارنظر می‌کردند که از باشگاه تراکتور هم نبودند. حتی آقای زنوزی مالک باشگاه تراکتور هم  علیه بیرانوند اظهارنظری داشتند که حقیقتا شایسته بیرانوند نبود اما این بازیکن به‌رغم ناراحتی و گلایه‌هایش پاسخی نداد تا جو فوتبال متشنج نشود. الان هم با بیرانوند و در کنار او هستم و از او خواستم امور را به باشگاه سپرده و واکنشی نداشته  باشد.

انصاری‌فرد گفت: فارغ از این حکم و به‌طور کلی این همه هجمه و کم‌لطفی  و فشار علیه بیرانوند صحیح نیست. درست است که او برترین گلر آسیا است و اصلا حق مسلمش عنوان مرد سال آسیا بوده و در لابی‌ها از بین رفته، اما بیرانوند یک انسان است و آدم آهنی نیست و این همه هجمه علیه یک ورزشکار که مایه افتخار بوده، صحیح نیست. بهتر است پای درد دل‌های بیرانوند هم بنشینید تا بدانید چه می‌گویم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید