۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
کد خبر: 29497666

یحیی گل محمدی، سرمربی موفق شهرخودرویی‎ها بالاخره پس از سه دیدار بدون شکست پس از دیدار برابر فولاد و شکست در وقت های اضافه برای اولین بار طعم باخت در لیگ نوزدهم را چشید و با چهره‌ای تلخ و اندکی عصبانی زمین را ترک کرد.

سرمربی موفق شهرخودرویی ها پس از دیدار برابر فولاد و شکست در وقت های اضافه برای اولین بار طعم باخت در لیگ نوزدهم را چشید.

به گزارش سلام نو، شکست امشب شهرخودرویی ها قطعا شرایط ویژه ای برای گل محمدی ایجاد می کند. او و تیمش در حالی که در سه بازی ابتدایی رنگ شکست را ندیده بودند در نهایت با گلزنی بازیکن حریف در دقیقه 2+90 بازی را واگذار کردند تا اولین باخت لیگ نوزدهم را در زمین خودی و در حضور 10 هزار هوادار تجربه کنند.

مشهدی ها که در جریان بازی هرگز نتوانستند از دفاع فشرده و چند لایه فولادی ها عبور کنند در نهایت موجبات دلخوری یحیی را فراهم کردند تا گله خود را از تیمش در نشست مطبوعاتی بکند و پس از آن نیز قطعا به این فکر رفت که در بازی های مشابه چه باید کرد. آنها که فوتبال مالکانه را به خوبی به اجرا در می آورند و با گرداندن توپ بازیکنان حریف را اسیر خود می کنند در دیدار امشب نتوانستند به مانند همیشه باشند و اگر بخواهیم بهتر بگوییم حریف نگذاشت تا آنها به مانند همیشه باشند و حالا آقا یحیی به این فکر می کند تا در صورت لو رفتن تاکتیک مبارزه با تیم او(حتی اگر دفاع صرف باشد) چه باید بکند؟

چهره درهم سرمربی خوش اخلاق و البته موفق فوتبال ایران پس از پایان به خوبی نشان می داد حالا او به دنبال این است تا بتواند برابر رقبایی که بازی را می بندند و اجازه ورود توپ به محوطه جریمه خودی را نمی دهند، باز هم به هدف برسند و بتوانند با امتیاز کامل زمین را ترک کنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید