آنچه مسلم است ترند شدن هشتگ #آقازاده_ماساژور خودجوش نبوده است. ارتش سایبری فیکی که سعی دارد به کسی مثل سلحشوری آن هم پس از مواضع منتقدانه اخیرش هجمه وارد کند تاکنون پروژه های زیادی را اجرایی کرده است. اینکه این گروه که این قدر منسجم هستند از کجا دستور می گیرند مشخص نیست اما کافی است اکانت هایی که در ترند کردن این دروغ نقش ویژه ای داشتند را با دقت بیشتری بررسی کنید. همین کار کافی است تا متوجه این مساله بشوید که چه طیفی در پی رواج این دروغ بوده و هستند.

سلام نو – سرویس سیاسی: از شب گذشته هشتگ آقازاده ماساژور با هدف تخریب پروانه سلحشوری در فضای توئیتر ترند شد. مثل همیشه ماجرا از توئیت تعدادی اکانت بی نام و نشان شروع و سپس به تیتر باشگاه خبرنگاران جوان تبدیل شد. دروغی که اگرچه تکذیب شد اما حواشی زیادی را برای سلحشوری به وجود آورد.

به گزارش سلام نو، دستگیری یک گروه گسترده ماساژ مختلط در تهران  که گفته می شد به مشتریان خود خدمات جنسی نیز ارائه می داده باعث شد تا برخی فضا را مساعد دیده و این گروه رو منتسب به برادرزاده پروانه سلحشوری بدانند. اگرچه بسیاری هم به این دروغ واکنش نشان دادند ولی تخریب کنندگان هم خیلی منسجم هستند هم ربات های توئیتری آنها می تواند فضا را تحت تاثیر قرار دهد.

محمد مهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و کسی که سابقه وزارت علوم در دوره احمدی نژاد را دارد به همراه حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده تندروی فلاورجان در کنار حمید رسایی ، عضو جبهه پایداری از معروف ترین شخصیت هایی بودند که در تخریب پروانه سلحشوری همگام با اکانت های فیک توئیت زدند.

زاهدی در توئیتر خود نوشت: ‏اتاق‌های فکرشان برای فرار از پاسخگویی، هر روز به دنبال حاشیه سازی و ایجاد دوقطبی‌های نخ نما هستند. ‎دختر آبی را مستمسک قرار دادند، تا جایی که ‎پسر فوتبالی را فراموش کردند و امروز در منجلاب ‎آقازاده ماساژور فرو رفته‌اند.

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو اصولگرای هیئت رئیسه مجلس هم موضع دوپهلویی گرفته و گفته این موضوع به خود خانم سلحشوری ارتباطی ندارد. نحوه توییت او طوری بود که این طور به مخاطب القا می کرد که که واقعا برادرزاده سلحشوری در مظان اتهام بوده و بازداشت شده است. امیرآبادی پس از انتقاداتی که به توییتش در این باره شد ترجیح داد توییت خود را پاک کند.

پروانه سلحشوری، نماینده تهران در توئیتر به این اتفاق واکنش نشان داد. او در توئیتر خود نوشت:

فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا و لهم عذاب الیم بما کانوا یکذبون (بقره _ ۱۰(

دو برادرزاده ۴ و ۲۰ ساله دارم که اکنون در کنار خانواده در اهواز هستند. برادرم که فرزندش ۲۰ ساله است، در نوجوانی به جبهه رفت و جانباز است.

از_خدا_بترسید و آخرت خود را فدای دنیای دیگران نکنید.

تورج سلحشوری، برادر پروانه سلحشوری و جانباز دفاع مقدس هم نسب به تهمت ها علیه پسرش در یک گروه تلگرامی واکنش نشان داد و گفت پسرش دانشجوی سال سوم ادبیات آلمانی در تهران است. او همچنین نوشته است اگر خواهر من در مجلس انتقاد می کند با تهمت و افتراء نباید ایشان را خفه کرد.

علیرضا رحیمی، دیگر نماینده تهران در توئیتی به این تهمت واکنش نشان داده و نوشته است: در شرایطی که ظریف رجزهای آمریکایی ها را رصد می کند نمایندگان باید دروغ های همکاران خود را رصد کنند.

بهروز نعمتی هم در توئیتر ضمن پروژه خواندن هشتگ #آقازاده_ماساژور می گویدعده ای قلیل اما صاحب تریبون و ارتش سایبری به خاطر رسیدن به ایستگاه خانه ملت برای حذف رقبا از هر روشی استفاده می کنند. با نقاب انقلابی گری، اخلاق و حریم شخصی را زسر پا گذاشته و توهین و تهمت را گلوله کرده و بر ملاج انسانیت شلیک می کنند.

پروانه سلحشوری از همان روزی که با درد پس از عمل گردن به مجلس آمد تا به FATF  رای مثبت دهد می دانست قرار است تخریب ها علیه وی تشدید شود. تخریب هایی که از همان روزهای اول بیش از همه به خاطر انتقادات تند و تیزش گریبانگیر سلحشوری بود.

آنچه مسلم است ترند شدن هشتگ #آقازاده_ماساژور خودجوش نبوده است. ارتش سایبری فیکی که سعی دارد به کسی مثل سلحشوری آن هم پس از مواضع منتقدانه اخیرش هجمه وارد کند تاکنون پروژه های زیادی را اجرایی کرده است. اینکه این گروه که این قدر منسجم هستند از کجا دستور می گیرند مشخص نیست اما کافی است اکانت هایی که در ترند کردن این دروغ نقش ویژه ای داشتند را با دقت بیشتری بررسی کنید. همین کار کافی است تا متوجه این مساله بشوید که چه طیفی در پی رواج این دروغ بوده و هستند. به نظر می رسد باید تا پایان انتخابات منتظر پروژه های بعدی این ارتش سایبری فیک و تخریب بیشتر شخصیت های منتقد باشیم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید