مسوولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند که در بازی تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج در 18 مهر زنان رسما به ورزشگاه خواهند رفت

به گزارش سلام نو، فیفا طبق اعلامیه قبلی اش نمایندگانش را برای بازدید شرایط و امکانات ورزشگاه ها برای ورود بانوان به ایران فرستاد. روزگذشته جیانی اینفانتینو رئیس فیفا نیز در بیانیه ای اعلام کرده بود که امیدوارم فدراسیون فوتبال ایران و مقامات این کشور درخواست‌های مکرر ما را بپذیرند. من در مدت اخیر تماس‌های زیادی با ایرانی ها داشتم.

در همین ارتباط امروز نمایندگان فیفا از ورزشگاه آزادی و گیت های ورودی مخصوص زنان دیدن کردند. این هیات امروز ابتدا با حضور در وزارت ورزش و جوانان و سپس فدراسیون فوتبال جلساتی را در این ارتباط با مسئولان برگزار کردند.

این هیات به اتفاق مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به ورزشگاه آزادی رفته و از گیت ورودی و جایگاهی که فدراسیون برای حضور زنان در نظر گرفته بازدید کردند. براساس این گزارش نماینده فیفا در بازدید از ورزشگاه آزادی تاکید کرد ما به قوانین داخلی تمام کشورهای عضو فدراسیون جهانی فوتبال احترام می‌گذاریم و هدف از این سفر اطمینان از فراهم بودن مقدمات حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و کامبوج و سایر دیدارهای بین‌المللی است.

در این دیدار فدراسیون فوتبال به نمایندگان فیفا اطمینان داد مقدمات حضور زنان علاقه‌مند به فوتبال در بازی ایران و کامبوج فراهم است و زنان ایرانی به زودی برای تماشای دیدارهای فوتبال به ورزشگاه‌ها می‌روند.

بنا به اعلام مسوولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از بازی تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج، زنان به صورت رسمی به ورزشگاه خواهند رفت. این بازی در تاریخ هجدهم مهرماه برگزار می‌شود./ ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید