۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
کد خبر: 29414671

در حال که نیمار در این تابستان به هر دری می‌زد تا از پاریس به کاتالونیا یا مادرید برود حالا کاکا ستاره سال‌های نه چندان دور تیم ملی برزیل در مصاحبه با سایت گل گفت: "به نظرم امسال سال خوبی برای نیمار خواهد بود.

به گزارش سلام نو، در حالی نیمار، فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، بالاخره در این تیم ماندگار شد که شایعات انتقال او به تیم های دیگر به خصوص بارسلونا و رئال مادرید بیش از هر بازیکن دیگری در تابستان شنیده می شد.

حالا و پس از ماندگار شدن نیمار در پاری سن ژرمن، هموطن او کاکا به صحبت پیرامون این ستاره برزیلی پرداخته است. کاکا در مصاحبه خود با سایت گل گفت: "به نظرم امسال سال خوبی برای نیمار خواهد بود. پاریس به دنبال ساخت تیمی است که بتواند لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند و نیمار می تواند پاری سن ژرمن را برای رسیدن به این هدف به خوبی رهبری کند. به طور کلی از نظر من برای خود او نیز ماندن در پاریس اتفاق بهتری است."

کاکا در ادامه به نقش نیمار در تیم ملی برزیل نیز اشاره کرد و گفت: " نیمار هر سال کامل تر می شود و ما نیز از او انتظار داریم در جام جهانی بعدی ستاره اصلی تیم ملی برزیل باشد و بتواند این تیم را برای رسیدن به قهرمانی ششم در جهان کمک کند. داشتن بازیکن بزرگی مثل نیمار برای هر تیمی یک نعمت بزرگ است و وجود نیمار شرایط را برای تیته فوق العاده خواهد کرد."

نیمار در بازی بعدی تیمش در لیگ قهرمانان مقابل گالاتاسارای نیز محروم خواهد بود اما او می تواند از هفته سوم این رقابت ها تیمش را همراهی کند. همچنین نیمار مشکلی برای حضور در جدال حساس با لیون از هفته ششم لوشامپیونا نخواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید