۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
کد خبر: 29411898

رضاییان که فصل قبل ۴ گل در ۱۱ مسابقه به ثمر رسانده و در سه دیدار اخیرشان بی‌تاب گلزنی از روی ضربات آزاد و شوت‌های از راه دور بود امروز هم بالاخره توانست تیمش را کامیاب کند.

به گزارش سلام نو،  در بازی آغازین هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که مرتضی پورعلی‌گنجی و الشحانیه که رامین رضاییان را همانند سه دیدار اخیرشان در ترکیب و خط دفاعی داشتند، از ساعت ۱۸:۲۰ امروز در ورزشگاه الجنوب به مصاف هم رفتند.

العربی میزبان آغاز کننده بازی بود که پاس به عقب در شروع مسابقه به مرتضی پورعلی‌گنجی را این مدافع ملی پوش ایرانی قصد داشت با پاس بلند تبدیل به یک موقعیت جدی کند، اما توپ با عبور از روی سر مدافعین این تیم، در قوس محوطه جریمه الشحانیه روی زمین رسید و از بالای سر خلیفه الدوسری، دروازه‌بان حریف که خروج اشتباهی داشت، رد شد تا محمد صلاح النیل با فرار سریع این توپ را در ثانیه ۸ این مسابقه تبدیل به گل کند.

نیمه اول با برتری یاران پورعلی‌گنجی به پایان رسید، اما در دقیقه ۷۴ خطایی که روی توپ ارسالی از روی کرنر سمت چپ زمین با کشیدن دست توسط آرون گونارسون ایسلندی و افتادن رامین رضاییان روی زمین اتفاق افتاد، موجب شد تا مشاری الشمری، داور بازی به کمک VAR در این صحنه، برای الشحانیه اعلام پنالتی کند.

رضاییان که فصل قبل ۴ گل در ۱۱ مسابقه به ثمر رسانده و در سه دیدار اخیرشان بی‌تاب گلزنی از روی ضربات آزاد و شوت‌های از راه دور بود، در دیدار امروز مقابل العربی پنالتی به دست آمده را با شوت محکم به سمت چپ خود و فریب دروازه‌بان العربی تبدیل به گل کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

بازی با تساوی یک بر یک رو به پایان بود که اشتباه در خط دفاعی الشحانیه و باز هم فرصت‌طلبی محمد صلاح النیل موجب شد تا گل دوم العربی توسط این بازیکن به ثمر برسد و در نهایت یاران پورعلی‌گنجی بعد از دو برد و یک تساوی طی سه هفته اخیر، امروز نیز به پیروزی ۲ بر یک دست پیدا کنند و با ۱۰ امتیاز در صدر جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرند.

الشحانیه نیز که در هر سه دیدار گذشته‌شان شکست خورده بود، امروز هم در حضور ۹۰ دقیقه‌ای رضاییان برابر العربی مغلوب شد تا بدون امتیاز و با تفاضل گل ۱۲- در قعر جدول لیگ ستارگان بماند.

مرتضی پورعلی‌گنجی در حالی امروز برخلاف رضاییان در امر گلزنی ناکام بود که اگر پاس گل او در ثانیه ۸ مسابقه مستقیما به دروازه الشحانیه می‌رفت و با دخالت بدموقع محمد صلاح النیل همراه نمی‌شد، این ملی پوش ایرانی العربی می‌توانست سریع‌ترین گل تاریخ لیگ ستارگان قطر را به نام خود ثبت کند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید