۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
کد خبر: 29330679

دنی آلوس مدتی پیش از این در یک مصاحبه ای مدعی شد از تیم هایی چون بارسلونا و یوونتوس پیشنهاد داشته، اما خودش ترجیح داده در لیگ برزیل به میدان برود که کالچومرکاتو فاش کرد این ادعا حقیقت ندارد و وکیل آلوس او را به یووه پیشنهاد داده بود.

به گزارش سلام نو، ، دنی آلوس در تابستان به همراه تیم ملی برزیل کوپا آمه ریکا را فتح کرد و به دلیل عملکرد فوق العاده در این رقابت ها، جایزه بهترین بازیکن کوپا آمه ریکا را نیز دریافت کرد. قرارداد دنی آلوس در پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته به پایان رسیده بود و علیرغم شایعات فراوان، این مدافع باتجربه برزیلی در پایان به عضویت سائوپائولو در کشور خود درآمد.

دنی آلوس مدتی قبل در مصاحبه ای مدعی شد از تیم هایی چون بارسلونا و یوونتوس پیشنهاد داشته، اما خودش ترجیح داده در لیگ برزیل به میدان برود که کالچومرکاتو فاش کرد این ادعا حقیقت ندارد.

مدیر برنامه دنی آلوس موکلش را به یوونتوس پیشنهاد داده اما این مائوریتسیو ساری بوده که علاقه ای به جذب این مدافع برزیلی نشان نداده است. در واقع سرمربی جدید یوونتوس معتقد بوده ویژگی های دفاعی دنی آلوس در سطح قابل قبولی نیست و به همین دلیل بازگشت وی به تورین منتفی شده است.

دو سال قبل دنی آلوس به مدت یک فصل برای یوونتوس بازی کرد و با این تیم به فینال لیگ قهرمانان هم رسید، اما در نهایت بعد از شایعاتی مبنی بر درگیری در بین نیمه فینال کاردیف مقابل رئال مادرید از یوونتوس جدا شده و راهی پاریس شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید