راس بارکلی، بازیکن چلسی در اواخر بازی یک ضربه پنالتی از دست داد ضربه پنالتی این تیم برابر والنسیا را از دست داد و مساوی را از تیمش گرفت گفت که این اتفاق در فوتبال طبیعی است و همیشه در دنیای فوتبال این اتفاق‌های می‌افتد.

برخی همبازیانم مایل بودند آنها پنالتی را بزنند، اما من احساس اطمینان کامل می کردم. پیش از این و زمانی که در اورتون بودم پنالتی از دست داده بودم و چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد. ما پنالتی زن های خوبی داریم، اما نوشته شده وقتی من  در زمین هستم پنالتی ها را بزنم و در غیر این صورت این مسئولیت با جورجینیو است.

اگر یک پنالتی دیگر در بازی برای چلسی گرفته می شد من می توانستم آن را تبدیل به گل کنم. ممکن است شما پنالتی از دست بدهید و این آخر دنیا نیست. ما پنج بازی گروهی دیگر داریم که هدف ما برنده شدن است."

به گزارش سلام نو، چلسی دیشب و در دیداری که موقعیت های فراوانی را از دست داد، در لندن با یک گل مغلوب والنسیا شد تا فصل را در لیگ قهرمانان با شکست آغاز کند. راس بارکلی در اواخر بازی یک ضربه پنالتی از دست داد تا مقصر اصلی این شکست لقب گیرد، اما وی مدعی شد چنین اتفاقی در دنیای فوتبال رخ می دهد و همیشه پنالتی های وی در تمرینات گل می شود.

راس بارکلی گفت: "همبازیانم فقط مرا تشویق می کردند تا گل بزنم. آنها از نواختن پنالتی های من اطمینان دارند زیرا من هر روز پنالتی هایم را تبدیل به گل کرده و در تمرینات معمولا پنالتی از دست نمی دهم و در فصول قبل نیز موفق به گل کردن پنالتی شده بودم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید