دروازه بان پرسپولیس ضمن انکار حرف قبلی خود درباره بازی نکردن در ایران گفت که اکنون هواداران استقلال هم راضی به محرومیت او نیستند و از بازی کردن او در دربی خوشحالند زیرا دربی جذاب تر می شود

او در پاسخ به این سوال که گفته ده سال در پرسپولیس می ماند گفت:« تا الان که چند سالش گذشت و آرام آرام به آن ده سال هم نزدیک می شویم.»

او درباره نتیجه دربی روزیکشنبه  هم گفت:« نتیجه بازی شرایط خودش را دارد. به نظر من این دربی مساوی ندارد و امیدوارم اگر اتفاقی بیفتد به نفع تیم پرسپولیس باشد.» بیرانوند همچنین با بیان اینکه دوست دارد علی علیپور در این بازی گل بزند گفت:«من دوست دارم علیپور گل بزند و این را به خودش هم گفتم. علی اگر در این بازی گل بزند قهرمان پرسپولیس می شود.»/ ورزش سه

به گزارش سلام نو، علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس بعد از یک بازی غیبت به دلیل محرومیت قرار است در دربی روزیکشنبه تهران درون دروازه تیمش قرار بگیرد. بیرانوند در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره این بازی به خبرنگاران گفت:« خداراشکر می کنم تیم شرایط خوبی دارد.ما قبل از دربی با صنعت نفت بازی کردیم و برد در این بازی به تیم کمک کرد به خصوص این که برابر هوادارانمان به سه امتیاز رسیدیم.»

او افزود:« دیروز تمرین ریکاوری بود اما از امروز تمریناتمان برای دربی را شروع کردیم. در این روزهای باقیمانده روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار می کنیم.»

بیرانوند در ارتباط با ماجرای خداحافظی اش از فوتبال بعد از اعلام حکم محرومیتش گفت:« خداحافظی از فوتبال برای یک بازیکن 26 ساله خنده دار است. امسال ششمین سال است که در لیگ هستم، سه سال در پرسپولیس و دو سال با نفت بودم. من افتخارات بزرگی در ایران به دست آوردم و می خواهم این روند را ادامه بدهم.»

او افزود:« زمانی که گفتند بیرانوند خداحافظی کرده  دنبال این بودند عکس العمل نشان بدهم که اینگونه نیست. خداحافظی من امکان ندارد و آن را تکذیب می کنم. دنبال آرزوهای بزرگی هستم که یکی اش قهرمانی با پرسپولیس در آسیا است و می خواهم به آن برسم.»

او در پاسخ به اینکه یکی از سایت ها مصاحبه او را درباره خداحافظی از فوتبال ایران منتشر کرده بود گفت:« اگر وویس دارید صدای من را بیاورید. رسانه ها سند بیاورند، و اگر کسی پیغامی از جانب من داده آن خط را چک کنید تا ببینید خط مال کیست؟»

دروازه بان پرسپولیس در این رابطه که استقلالی ها به محرومیت یک جلسه ای او اعتراض داشته و شاید حضورش در دربی باعث ناراحتی آن ها شود گفت:« نه اینطوری نیست. همه مردم خوشحال هستند؛ حتی استقلالی ها هم خوشحالند که من بازی می کنم چون من بازیکن ملی هستم و از طرفی هواداران دنبال یک دربی جذاب و زیبا هستند.»

بیرانوند در ارتباط با پایان قراردادش با پرسپولیس و بند مربوط به جدایی اش گفت:« من قراردادم تمام شده اما قبل از دربی قراردادم را احتمالا تمدید خواهم کرد. در قراردادم بازهم بند 700هزاردلاری جدایی می خواهم باشد، چون تیم های اروپایی نمی خواهند برای دروازه بان های آسیایی چنین پولی را بدهند و من این بند را می گذارم که هم پرسپولیس ضرر نکند و هم تیم های خوب به سراغم بیایند.»

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید