مائوریتسیو ساری فردا شب برای نخستین بار به عنوان سرمربی یوونتوس در لیگ قهرمانان حضور پیدا می‌کند. او با ااشاره به رقیب خود در این بازی به تمجید از اتلتیکو پرداخت و آنها را یکی از مدعیان قهرمانی اروپا دانست.

به گزارش سلام نو، مائوریتسیو ساری فردا شب برای اولین بار در لیگ قهرمانان هدایت یوونتوس را بر عهده خواهد داشت و حریف آنها اتلتیکومادرید است. مائوریتسیو ساری به تمجید از روخی بلانکوس پرداخته و آنها را یکی از مدعیان قهرمانی اروپا دانست.

اولین بازی لیگ قهرمانان: "اتلتیکومادرید یکی از تیم هایی است که می تواند فاتح لیگ قهرمانان شود و این تیم شخصیتی دارد که به آنها اجازه می دهد به این هدف دست یابند، اما ما نیز ترکیب خوبی در اختیار داریم که به ما اجازه می دهد به اهداف خود دست پیدا کنیم. ما گزینه های تهاجمی و دفاعی زیادی داریم و سلاح های بسیاری با خصوصیات مختلف برای قرار گرفتن در ترکیب در اختیار من است. اتلتیکومادرید همیشه کیفیت بالای خود را نشان داده و من از توانایی بازیکنان این تیم باخبرم.

یوونتوس سال هاست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده است ، اما باید با اراده تمام و البته آرامش بازی کنیم، بدون اینکه به فوبیای قهرمان نشدن فکر کنیم. هدف یوونتوس همیشه یکسان است؛ کسب پیروزی. ما باید خونسرد باشیم و‌ طبق برنامه خودمان در بازی های پیش رو به میدان برویم."

وضعیت بازیکنان یوونتوس: "هنوز در مورد بازی دادن به میرالیم پیانیچ تصمیم نگرفته ام؛ اما او می تواند در بازی فردا به میدان برود. سامی خدیرا و بلیس ماتوئیدی بازیکنان بزرگی بوده که تجربه بین المللی زیادی دارند. آرون رمزی و آدرین رابیو به دلایل مختلفی در سال 2019 خیلی به صورت کامل بازی نکرده اند، اما شرایط آنها هر روز بهتر می شود. "

مصاحبه اخیر آنتونیو کونته: "من به این مسائل فکر نمی کنم، زیرا از اساس فکر می کنم که مسائل اشتباه به کونته گفته شده است. در مورد چیزی که ما را ناراحت کرده بود تفاوت بین ساعت بازی ها بود و من فقط به بازی های تیم خودم اشاره کرده بود."

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید