۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: 29207602

در بازی امروز شاگردان کولاکوویچ کار سختی در پیضش دارند و ممکن است با باخت در این بازی حدف شوند.

به گزارش سلام نو، از امروز مرحله دوم گروهی والیبال قهرمانی آسیا برای صعود به نیمه نهایی آغاز می شود و تیم ایران نیز به مصاف چین خواهد رفت. در گروه ایران، هند و استرالیا نیز حضور دارند که باتوجه به تقابل شاگردان کولاکوویچ با استرالیا در مرحله قبلی، این بار مقابل حریف زردپوش قرار نمی گیرند و همان نتیجه مرحله قبل که با شکست تیم میزبان همراه بود، لحاظ می شود.

تیم ایران در دو بازی نخست خود تیم های سریلانکا و قطر را مقتدرانه شکست داد اما برابر استرالیا شکست خورد تا دو بازی مقابل چین و هند حساس‌تر از قبل شود. چین با هدایت لوزانوی آرژانتینی در دو سال اخیر عملکرد خیلی خوبی در لیگ جهانی نداشت و در بازی‌های آسیایی نیز نهم شد اما در مسابقات جاری عملکرد قابل قبولی داشته و حریف خطرناکی برای ایران محسوب می شود. رنکینگ جهانی چین نیز عدد 20 را نشان می دهد.

تیم بیستم جهان در مرحله گروهی موفق شد از سد تیم های عمان، هند و قزاقستان عبور کند. در این سه بازی حریفان چین تنها یک ست را از آن ها گرفتند و در باقی ست ها ناکام بودند.

باتوجه به پیروزی چین در برابر هند و همگروهی با این تیم در مرحله دوم، در صورتی که چینی ها ایران را شکست دهند، شانس بسیار زیادی برای صعود به نیمه نهایی و حتی حذف ایران خواهند داشت.

به همین خاطر احتمالا شاهد حضور بازیکنان اصلی در ترکیب خواهیم بود. سیدمحمد موسوی هم که با مصدومیت دست به گریبان بود، حالا به شرایط خوب قبلی بازگشته و می تواند در این بازی حاضر شود. سعید معروف، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، امیر غفور، علی شفیعی، سیدمحمد موسوی و محمدرضا حضرت پور احتمالا آغاز کننده بازی خواهند بود و باید دید در طول مسابقه چه اتفاقی رخ می دهد.

ایران همیشه نتایج خوبی را در بازی چین به دست آورده و همین چند ماه پیش در لیگ ملت ها نیز موفق به شکست این تیم شد. اما آخرین پیروزی چینی‌ها برابر ایران به همین مسابقات قهرمانی آسیا برمی‌گردد؛ جایی که موفق شدند در سال 2017 با نتیجه 3-0 برنده بازی شوند.

این دیدار از ساعت 18:30 در سالن آزادی برگزار خواهد شد. باتوجه به حساسیت بازی انتظار می رود هواداران بیشتری نسبت به بازی‌های قبلی از این بازی دیدن کنند./ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید