سالن صنوبر تئاتر شهرزاد از امروز هرشب تا پنجم مهرماه ساعت ۲۰:۳۰ میزبان نمایش «انتخاب اشتباه» به کارگردانی محمد علیپور است.

به گزارش سلام نو، نمایش «انتخاب اشتباه» به نویسندگی و کارگردانی محمد علیپور از ۲۵ شهریورماه در سالن صنوبر تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.

علیپور درباره روند شکل‌گیری این نمایش گفت: این نمایش یک کار واقع‌گرا و اجتماعی است. مجموعه‌ای از یک سری خرده ایده است که از زندگی پیرامونم دریافت کرده‌ام و به ان شکل دادم و داستان «انتخاب اشتباه» به وجود امد.

او افزود: داستان نمایش درباره چند شخصیت است که در بزنگاه‌های زندگی مجبور به تصمیم‌گیری و انتخاب شده‌اند. حالا چه درست، چه غلط، این انتخاب آن‌ها را به جایی خوبی نبرده‌اند. زندگی این چند شخصیت به یکدیگر گره خورده است و به یک سرنوشت تلخ و تراژدی ختم می‌شود.

این کارگردان بیان کرد: من تقریبا سه ماه درگیر نوشتن متن بودم و بعد از اتمام متن و بازنویسی آن تمرین کار را آغاز کردیم و حدود سه ماه هم برای کار تمرین کردیم.

به گفته کارگردان اثر در خلاصه این نمایش آمده است: زندگی در جهنم انتخاب هیچکس نیست...

«انتخاب اشتباه» هرشب ساعت ۲۰:۳۰ تا پنجم مهرماه در سالن صنوبر پردیس شهرزاد اجرا می شود.

سید شهاب الدین هاشمی، روشنک خسروی، محمد علیپور، سحر اسدی، محمدرضا بهزادی راد، نرگس هاشمی و محمد عبداللهی در این اثر ایفای نقش کرده‌اند.

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمد علیپور، دراماتورژ: امیر نیکنام، تهیه کننده: حسام راد، مشاور کارگردان: یوسف لطفی زاده مدیر صحنه: مهدیه ابراهیمی، منشی صحنه: زهرا پوررضا، طراح صحنه: سبا امیری، طراح لباس: ستاره فلاح فرد، طراح پوستر: اوریا ایوک، مشاور چهره پردازی: هیوا امین زاده، موسیقی: حسام راد، علیرضا آقا بیگی، مشاور تهیه کننده: سروش آذرنیا، مدیر تولید: محمد حسین ارجمند، عکاس: ابوالفضل زاهدی، مدیا دشوار پسند، سارا وطن خواه./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید