محمد طیبی کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان معتقد است تیمش در بازی‌های در خانه در کنار هوادارانش بسیار قدرتمند است و به خوبی از دروازه‌شان دفاع می‌کنند.

به گزارش سلام نو، محمد طیبی کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت تیم نفت گفت: ما از تعطیلات لیگ بهترین استفاده را کردیم، دو بازی دوستانه در تهران مقابل نساجی داشتیم که در دو بازی هیچ گلی دریافت نکردیم، یک بازی را بردیم و یک بازی به تساوی کشید. تیم چغری هستیم و به هیچ تیمی باج نمی دهیم.تمریناتمان را در ورزشگاه خانگی دنبال می کنیم تا برای دیدار مقابل استقلال آماده شویم.

مدافع سابق تراکتورسازی در ادامه گفت: در هفته اول دیدید که تراکتور با همه ستاره هایش در مسجدسلیمان متوقف شد و تنها یکی دو موقعیت داشت، این تساوی بسیار با ارزش است. آنها هفته بعد پرسپولیس قهرمان فصل قبل را شکست دادند، می خواهم این را بگویم که نفت مسجدسلیمان در خانه و در کنار‌ هوادارانش قدرتش چندین برابر می شود. ما اینجا به هیچ تیمی باج نمی دهیم و برایمان اسم تیم مقابل فرقی نمی کند، برای دیدار با استقلال تنها به سه امتیاز قانع هستیم و آنها کار‌ راحتی در مسجدسلیمان نخواهند داشت.

طیبی درباره خرید سوشا مکانی گفت: ما در پست دروازه بانی نیاز به یک گلر داشتیم، حبیب فرعباسی در دو هفته اول فوق العاده کار کرده و فکر می کنم که حقش حضور در تیم ملی امید است. یک گلر جوان دیگر هم داریم اما حضور سوشا مکانی در‌ تیم به ما کمک می کند و تیم مارا تکمیل تر‌ می کند و رقابت خوبی بین گلرهای تیم به وجود خواهد آورد.

وی در انتها گفت: هواداران سکوی پرتاب ما هستند و با آنهاست که ما با قدرت بیشتری به مصاف حریفان می رویم، انشالله در دیدار با استقلال نیز ورزشگاه پر ‌می شود و بتوانیم با یک نتیجه عالی بازی را تمام کنیم و برد را به آنها هدیه کنیم./ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید