مسیح زاهدی مدافع ماشین سازان اعتقاد دارد برای برد مقابل شهرخودرو بازیکنان باید از هوش خود استفاده کنند.

به گزارش سلام نو، مسیح زاهدی مدافع ماشین سازان از مصدومیت رهایی یافته در دیدار گذشته ماشین سازان مقابل سپاهان نیز بعنوان بازیکن جانشین به میدان رفت تا برای دیدار با شهر خودرو خیال خطیبی را بابت خط دفاعی راحت کند. زاهدی در خصوص دیدار امروز ماشین سازان مقابل شهر خودرو گفت: شهر خودرو تیم جوان و تاکتیکی است که فصل گذشته نتایج خوبی گرفت و برای این فصل نیز با حفظ تیم قبلی ضعف ها را پوشش داده و خیلی قوی تر از فصل قبل ظاهر شده است و دو هفته گذشته نیز نشان داده است که میخواهد مدعی تر از فصل گذشته ظاهر شود.

وی ادامه داد: کار سختی مقابل این تیم داریم و من اعتقاد دارم که این دیدار با پدیده خودرو خیلی سنگین تر از دو دیدار قبلی ما یعنی استقلال و سپاهان خواهد بود و بچه ها باید خیلی باهوش باشند تا بتوانیم دست پر از میدان خارج شویم که این امر غیر ممکن نیست و تنها تلاش و جنگندگی بچه ها را میطلبد.

مدافع ماشین سازی در مورد شرایط تیم ماشین سازی برای این دیدار گفت: خوشبختانه کادرفنی شناخت خوبی از این تیم داشتند و شهر خودرو به خوبی آنالیز شده و آقای خطیبی نیز تاکتیک های خاص این دیدار را در طول هفته با بچه ها تمرین کردند و اگر بچه ها بتوانند خواسته های کادر فنی را اجرا گنند قطعا به سه امتیاز بازی دست خواهیم یافت./ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید