سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری امروز خود پیش از دیدار مقابل واتفورد از مصدومیت ستاره فرانسوی تیمش خبر داد

به گزارش سلام نو، اونای امری در کنفرانس خبری امروز خود پیش از دیدار مقابل واتفورد اعلام کرد که الکساندر لاکازت 28 ساله دچار مصدومیت شده و در ماه اوکتبر به میادین بازخواهد گشت. وی همچنین در مورد تقابل با کیکه سانچس فلورس نیز صحبت کرد.

اونای امری گفت: "واتفورد فصل گذشته را با ژاوی گراسیا به پایان رسانده و سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند. حالا نیز واتفورد با مربی خیلی خوبی به نام کیکه سانچز فلورس توافق کرده است. ما در اسپانیا مقابل تیم فلورس بازی کرده ایم و تیمهای او بسیار سازمان یافته هستند. او تجربه خوبی در انگلیس و لیگ برتر با واتفورد دارد و من به سانچز فلورس احترام زیادی می گذارم. او قصد دارد تیم و بازیکنان خود را بهتر بشناسد. البته سانچز فلورس برخی از بازیکنان را می شناسد زیرا سه سال پیش با آنها کار کرده است.

من به همه سرمربیان احترام می گذارم. در دیدار مقابل واتفورد ابتدا شرایط خودمان را در نظر گرفته و پس از احترام به شرایط حریف تیم را آماده می‌کنیم. واتفورد بازیکنان خیلی خوبی دارد و با تعداد زیادی از هواداران به حریف فشار خواهند آورد.

احتمال استفاده از بازیکنان زیر 23 سال؟ ما باید در هر تمرین مراحل بعدی را بررسی کنیم و اگر تصمیم داریم با بازیکنان زیر 23 سال بازی کنیم، ابتدا باید آنها بتوانند اعتماد به نفس و ریتم بهتری داشته و سپس آماده بازی کردن شوند. آنها اولین بار در این هفته به طور عادی کنار ما تمرین کردند و ما می خواهیم هفته آینده نیز این اتفاق تکرار شود."

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید