۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
کد خبر: 28891432

 آلفونسه آرئولا حالا از پاری سن ژرمن به رئال مادرید تا سنگربان دوم این تیم باشد و تنها یک گام با جایگاه ایکر کاسیاس اسطوره‌ای فاصله داشته باشد کسی که به گفته خود این دروازه‌بان اسطوره دوره کودکی اوست.

به گزارش سلام نو، در آخرین روزهای بازار تابستانی، انتقال قرضی آلفونسه آرئولا از پاری سن ژرمن به رئال مادرید نهایی شد و حالا این سنگربان جوان در مورد پوشیدن لباس شماره یک و علاقه اش به ایکر کاسیاس سخن گفته است.

آلفونسه آرئولا گفت: "هدف من این است که هر روز بهترین تلاش خود را در تمرین انجام دهم و در هر بازی آماده بوده و بتوانم توانایی های خود را نشان دهم. من باید قوی باشم و از همه توانایی هایم بهره گیرم، زین الدین زیدان خیلی خوب از من استقبال کرده است. این یک فرصت بزرگ برای پیوستن به بهترین باشگاه جهان و رشد و کسب تجارب جدید بود.

واضح است که وقتی در بزرگترین باشگاه جهان بازی می کنید، همه عملکرد خوبی از شما می خواهند. من در مورد پوشیدن شماره یک با دوستان و خانواده صحبت کرده ام، بت دوران کودکی من ایکر کاسیاس بود و من تعدادی لباس های او را می خریدم. این یک اتفاق خوب است و باید ثابت کنم که لایق پوشیدن لباس شماره یک هستم.

من جام های فراوانی در تالار باشگاه را دیده ام و دیدن همه این عناوین باعث می شود شما بخواهید با رئال مادرید جام و قهرمانی های قهرمانی بیشتری کسب کنید. برای رسیدن با این هدف، شما باید سخت تلاش کنید تا در پایان فصل به اهداف خود برسید.

تنها چیزی که به کیلیان امباپه گفتم این بود که امیدوارم او به زودی بهبود یابد و خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی می افتد. هر بازیکنی داستان خود را دارد و من قصد دارم با رئال مادرید داستانی فوق العاده بنویسم. امباپه هم اکنون در پاریس است و من اینجا هستم. در اردوی فرانسه فرصتی برای صحبت با پل پوگبا پیدا نکردم زیرا او مصدوم بود. من پوگبا را خوب می شناسم و او همیشه کاپیتان من بوده است. پوگبا فردی فوق العاده و با کیفیت است، اما هر کس راه و تاریخ خود را دارد."

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید