مهاجم سیه چرده و خارجی استقلال تهران می گوید که از ابتدا برای حضور در این تیم تردید داشته اما با استراماچونی که حرف زده و اطلاعات بیشتری که کسب کرده، عزم او برای حضور در تهران جزم شده است

به گزارش سلام نو، شیخ دیاباته بازیکنی است از سال 2010 تا 2016 عضو تیم فوتبال بردو فرانسه بود و در این مدت 66 گل زد و 13 پاس گل در 152 بازی برای هم تیمی هایش ارسال کرد. اما او  بعد از حضور در فوتبال امارات برای فصل جدید به استقلال آمده تا شرایط جدیدی را تجربه کند.

دیاباته در مورد حضور در استقلال به سایت girondins3 گفت: همه چیز در استقلال خوب است اما هنوز برای صحبت کردن زود است برای اینکه ما فقط فصل را شروع کرده ایم و فقط دو بازی کرده ایم. با این حال فعلا همه چیز خوب است.

او در مورد چگونگی انتخاب استقلال برای ادامه فوتبالش هم گفت: راستش اول برای حضور در ایران تردید داشتم و زیاد انگیزه ای نداشتم اما من در مورد این کشور اطلاعات کسب کردم و با یک مربی ایتالیایی روبرو شدم (آندره آ استراماچونی). او من را از زمانی که در فرانسه و در باشگاه بنونتو ایتالیا بازی می کردم می شناخت. من با او خیلی صحبت کردم و در نهایت تصمیم گرفتم چیزهای جدید یادبگیرم و به اینجا آمدم.

دیاباته در مورد کار کردن با استراماچونی هم گفت: او واقعا مربی خوبی است، کسی که مربی اینترمیلان بوده است. او می خواهد کارهای مفیدی انجام بدهد و همچنین برای من هم خوب می خواهد. ما می رویم که همه تلاشمان را بکنیم تا برای باشگاه دستاورد داشته باشیم./ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید