لوکاکو، مهاجم ملی‌پوش بلژیکی که ستاره این تیم به شمار می رود منچستر را ترک و برای این فصل در لیگ ایتالیا به همراه تیم اینترمیلان توپ خواهد زد. او به شدت از منچستری ها به خاطر این که او را سپر بلا می دانستند شاکی است.

به گزارش سلام نو، روملو لوکاکو، مهاجم ملی‌پوش بلژیکی که تابستان امسال منچستریونایتد را ترک کرد و به اینترمیلان پیوست با انتقاد شدید از تیم سابقش می‌گوید یونایتد از او به عنوان سپر بلا استفاده می‌کرده و به همین علت بوده که او می‌خواسته هر طور شده این تیم را ترک کند.

لوکاکو در فصل جدید سری آ برای اینتر در دو بازی دو گل به ثمر رسانده و می‌گوید حالا در ایتالیا جا افتاده است. لوکاکو می‌گوید فصل گذشته بعد از روی کار آمدن اوله گنار سولسشر در یونایتد از چشم‌ها افتاده بوده و شیاطین سرخ از او به عنوان سپر بلا استفاده می‌کرده‌اند.

مهاجم بلژیکی اینتر در این باره گفت:" من را سپر بلا کرده بودند. یعنی هر چه می‌شد می‌گفتند تقصیر تو است. ولی اینتر تیمی بود که من به آن نیاز داشتم. من عاشق اینجا هستم و علاقه‌ام به باشگاه اینتر فوق‌العاده زیاد است".

لوکاکو در ادامه گفت:" تابستان امسال بهترین زمان ممکن برای ترک انگلیس بود. دیگر نمی‌خواستم آنجا باشم".

لوکاکو درباره انتقادهای مربوط به اضافه وزنش گفت:" من معمولا سیستم گوارشی خوبی دارم که هر چه می‌خورم را سریع هضم می‌کند و همیشه همینطور بوده. ولی متخصصین تغذیه به من گفتند که مدتی این شرایط تغییر کرده بوده. ولی حالا خوب هستم و بدنم به شرایط ایده‌آل برگشته"./ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید