۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 28857974

سنگربان آلمانی بارسلونا می گوید باشگاه متبوعش مدیون لیونل مسی است. به همین دلیل این ستاره آرژانتینی حق دارد از حالا به فکر تصمیم گیری برای آینده حرفه ایش باشد. این روزها بازار گمانه زنی در رسانه های ورزشی دنیا درباره ستاره بارسلونا داغ است.

به گزارش سلام نو، مارک آندره تراشتگن، سنگربان آلمانی بارسلونا می‌گوید لیونل مسی، ستاره بزرگ آرژانتینی این تیم از شرایط خود در این باشگاه رضایت کامل دارد. تراشتگن اما در ادامه می‌گوید این باشگاه به مسی آنقدر مدیون هست که او حالا حق داشته باشد درباره آینده خود تصمیم بگیرد.

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که مسی اخیراً گفته بود هدفش این است که تا هر زمان که ممکن باشد به بازی در بارسا ادامه دهد. ولی ستاره آرژانتینی در ادامه گفته بود که باید شاهد بارسلونایی باشد که برای پیروزی بازی می‌کند و پیروز می‌شود.

تراشتگن، ستاره آلمانی بارسا و سنگربان این تیم در این باره به خبرنگاران گفت:" مسی این حق را دارد که درباره آینده خود تصمیم بگیرد. ساده‌ترین کار برای ما این است که به او بگوییم در بارسا بماند چون او برای ما یک بازیکن بسیار کلیدی است و سطحش فوق‌العاده بالا است".

دروازه‌بان آلمانی بارسا در ادامه گفت:" من مطمئنم او از شرایطش در باشگاه و در شهر بارسلونا واقعا راضی است و ترک کردن بارسا برایش سخت است. من شخصا دوست دارم مسی در این تیم بماند ولی من نیستم که درباره او تصمیم می‌گیرم. ما به او خواهیم گفت که در بارسا بماند و امیدواریم همین اتفاق بیفتد"./ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید