مسی اعلام کرد خیلی علاقه داشته نیمار به psg  بیاید ولی از این که این اتفاق نیفتاده خیلی هم ناراحت نیست.

به گزارش سلام نو، لیونل مسی، ستاره بزرگ بارسلونا می‌گوید شایعاتی که می‌گویند او از ناکامی بارسا در جذب نیمار در تابستان جاری ناراحت و ناامید شده صحبت ندارد. مسی همچنین می‌گوید مطمئن نیست که بارسا برای جذب نیمار به اندازه کافی تلاش کرده یا نکرده است.

سالها پیش بعد از انتقال نیمار به بارسلونا او و مسی چهار سال در نوکمپ همبازی بودند و زمانی که لوئیس سوارز هم یک سال بعد به بلوگرانا پیوست، این سه مثلث مرگباری در خط حمله بارسلونا تشکیل داده بودند. این مثلث تهاجمی در سه  سال موفق شد دو بار قهرمان لالیگا شده، سه بار جام حذفی اسپانیا را فتح کرده و یک بار هم در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد.

با اینکه در تابستان جاری انتقال دوباره نیمار به بارسا داغ‌ترین موضوع بازار نقل و انتقالات بود ولی این انتقال در نهایت انجام نشد. حالا با توجه به حرفهای مسی به نظر می‌رسد او با این موضوع کنار آمده و می‌گوید شایعات درباره ناراحتی شدیدش از انجام نشدن انتقال نیمار درست نیست.

مسی به روزنامه کاتالان اسپورت گفت:" خیلی دوست داشتم نیمار به بارسلونا بیاید. راستش را بخواهید نمی‌دانم بارسا برای بازگشت نیمار هر کاری که ممکن بوده را انجام داده یا نه. ولی مطمئنم مذاکره با PSG کار ساده‌ای نیست".

ستاره بزرگ آرژانتینی در ادامه گفت:" من ناامید نیستم. ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم که می‌تواند در همه جبهه‌ها بجنگد، حتی بدون نیمار. نیمار در سطح ورزشی یکی از بهترینهای دنیا است و حضور او می‌توانست از نظر اسپانسرینگ هم کمک بزرگی به باشگاه باشد و تصویر باشگاه را درخشان‌تر کند"./ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید