علی ربیعی سخنگوی دولت اعلام کرد روز یکشنبه دولت به بررسی موضوع مرحوم سحر و حضور زنان در ورزشگاه ها خواهد پرداخت. ضمن اینکه دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه هاست و زیرساخت های لازم این کار مثل معبر، مکان، سرویس های جداگانه در همه ورزشگاه ها محیا شده است.

به گزارش سلام نو،‌ علی ربیعی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به جلسه اخیر سران قوا، گفت: در این جلسه اوضاع اقتصادی کشور و برنامه هماهنگ سه قوه برای بهبود شرایط بررسی شد و دولت هم برنامه‌های خود را اعلام کرد.

وی ادامه داد: شرایط منطقه‌ای و برجام و گام سوم در این جلسه مورد بحث قرار گرفت. سه قوه بر مبارزه علنی و با شفافیت با فساد تاکید کردند.

ربیعی در ادامه اظهار کرد: موضوع مرحوم سحر و حضور زنان در ورزشگاه ها یکشنبه پیش در دولت مطرح شد. دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت های لازم مثل معبر، مکان، سرویس های جداگانه در همه ورزشگاه ها آماده است. ورزشگاهی نیست که این زیرساخت ها را نداشته باشد.

وی افزود: خانم‌ها هم می توانند در همه بازی های ملی حضور یابند. شرایط دارد به سمتی پیش می رود که زنان در مسابقات لیگ حضور یابند.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید