نشریه دامگا ترکیه از دروازه‌بان شماره یک ایران به عنوان هدف تیم ترابوزان برای مذاکره و عقد قرارداد حضور در این تیم گزارش تهیه کرده است.

به گزراش سلام نو، بیرانوند که طی یک سال اخیر زمزمه‌های زیادی درباره جدایی‌اش از پرسپولیس شنیده می‌شد، در ابتدای فصل با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی این باشگاه ترجیح داد به کار خود در جمع شاگردان برانکو ادامه دهد و با قراردادن بندی در قراردادش در صورت دستیابی به پیشنهادی خارجی فرصت مذاکره و جدایی را کسب کند. او پیش از این مورد توجه باشگاه بشیکتاش ترکیه قرار داشت و از ریزه اسپور نیز به عنوان دیگر تیم خواهان این دروازه‌بان که در جام جهانی و لیگ قهرمانان بازی‌های درخشان و نمایش دلپذیری از خود به جا گذاشته بود، یاد می‎شد.

نشریه دامگا ترکیه در این گزارش خود اینچنین آورده است؛ تیم ترابزون‌اسپور در نیم فصل دوم رقابت تنگاتنگی با رقبای خود برای قهرمانی خواهد داشت. در همین راستا مسئولان این باشگاه در صدد تقویت تیم خود هستند. دروازه‌بان اول این تیم یعنی اونور کیوراک قصد جدایی  دارد و تیم ترابوزان اسپور در صدد است جایگزین مناسبی برای او بیابد.

این باشگاه ترکیه‌ای که در تابستان دو بازیکن مطرح ایرانی به نام‌های وحید امیری و مجید حسینی را جذب کرده در صدد است تا سومین ایرانی را هم به تیم خود بیاورد. گزینه مربیان تیم ترابوزان اسپور برای جایگزینی دروازه‌بان جدا شده‌ی خود ، علیرضا بیرانوند سنگربان تیم پرسپولیس و دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران است.

این دروازه‌بان با تجربه که به پرتاب‌های بلند توپ با دستانش معروف است، در جام جهانی 2018 عملکرد خارق‌العاده‌ای  از خود برجای گذاشت و حتی توانست پنالتی کریستیانورونالدو را نیز مهار کند. او در تابستان  پیشنهاداتی از کشورهای مختلف اروپایی داشت اما حاضر به ترک پرسپولیس نشد و یکی از مهمترین عوامل این تیم در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود.

با این حال اکنون باید دید بیرانوند نیز که تمایل خود را برای حضور در فوتبال اروپا بارها اعلام کرده بود، چه واکنشی به این پیشنهاد خواهد داشت و از همه مهمتر اینکه آیا این باشگاه قادر خواهد بود خواسته باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایتنامه را برآورده کند یا خیر. گفته می‌شود در بند آزادسازی و صدور رضایتنامه بیرانوند مبلغ 600هزار دلاری گنجانده شده و هر باشگاهی که خواهان جذب این بازیکن باشد باید این مبلغ را به پرسپولیس پرداخت کند.

با توجه به جدی شدن شایعه جدایی علیرضا بیرانوند، پرسپولیس نیز طی روزهای اخیر شایعاتی در خصوص جذب جانشین او مطرح کرده که باید دید کدام دروازه‌بان قادر خواهد بود جانشین شماره یک این تیم در صورت جدایی شود./ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید