خداحافظی ساموئل اتوئو از فوتبال با واکنش جالب لیونل مسی همراه بود که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. 

به گزارش سلام نو، روز گذشته ساموئل اتوئو، مهاجم سابق بارسلونا و اینتر و اسطوره فوتبال کامرون بعد از 22 سال فعالیت حرفه‌ای در دنیای فوتبال در سن 38سالگی بازنشستگی خود را اعلام کرد و کفش‌ها را آویخت.

اتوئو سالها در بالاترین سطح فوتبال دنیا درخشیده، با پیراهن بارسلونا جامها و افتخارات متعددی بدست آورده و با پیراهن تیم ملی کشورش کامرون چهار بار در جام جهانی حاضر بوده است. اتوئو که بسیاری او را یکی از بااستعدادترین فوتبالیست‌های تاریخ آفریقا می‌دانند با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت:« پایان. پیش به سوی چالشی جدید. از همه شما متشکرم.»

اتوئو بین سال های 2004 تا 2009 برای بارسلونا بازی های درخشانی انجام داد و گل های حساسی به ثمر رساند. او در این مدت با مسی هم تیمی بود و این دو به همراه رونالدینیو مثلث خطرناکی را برای بارسا تشکیل داده بودند.

لیونل مسی در واکنش به خداحافظی اتوئو از فوتبال، با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:« سامو واقعا تصمیم گرفتی بازنشسته شوی؟ فکر می کردم حداقل تا 40 سالگی فوتبال بازی خواهی کرد. از حالا برایت آرزوی بهترین ها در کارهایی که قصد انجام شان را داری، خواهم کرد.»

اتوئو نیز در پاسخ نوشت:« پسر، حرفی برای گفتن ندارم. ممنون برای پیامت.»

/ورزش3

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید