کاپیتان تیم فوتسال بانوان دریژنو وقوع درگیری در مسابقه فوتسال بانوان در ساری را تایید کرد و گفت: آنقدر درگیری شدید بود که بازی متوقف شد

به گزارش سلام نو،  در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان و در جریان دیدار دو تیم شهروند ساری و دریژنو فرخشهر که به میزبانی ساری برگزار شد، حواشی مختلفی بوقوع پیوسته است. طبق گفته لیلا بریانیان، سرپرست تیم دریژنو درگیری از جایی آغاز شد که هواداران تیم ساری به دروازه‌بان و نیمکت نشینان تیم دریژنو فحاشی می کنند. البته تیم شهرداری ساری رخ دادن درگیری را تکذیب کرده است.

با این حال معصومه همتی، کاپیتان تیم فوتسال دریژنو فرخشهر وقوع درگیری را تائید کرد و در گفتگو با ایسنا ادعا کرد:  دراین بازی مردان را به سالن  راه داده بودند و از این تعجب کردیم. البته با این موضوع مشکلی نداشتیم. حدود ۱۵ تماشاگر از تیم ساری و مدیرعامل و دو نفر از اعضای هیئت مدیره ما به سالن وارد شدند.

او در این مورد افزود:  نیمه دوم بازی را خیلی خوب شروع کردیم و با حساب ۳ بر ۲ پیش افتادیم. مردان تیم ساری پشت دروازه ما نشسته بودند و مثل اینکه یکی از مردان آنها به گلر و نیمکت ما فحاشی کرده بود و همین باعث شروع درگیری شد.

او در مورد شدت درگیری، مدعی شد: درگیری اتفاق  افتاد و حتی دست مدیرعامل ما هم زخم شد. به چشم خودم دیدیم که آقایان آنها با مشت به سر یکی از اعضای هیئت مدیره ما زدند. به داور گفتم بازی را متوقف کنید چون حاشیه‌ها پشت دروازه ما اتفاق می‌افتاد و صدا هم زیاد بود اما داور گفت مهم نیست و عوامل  بیرون کنترل می کنند،  در حالی که اصلا نیروی انتظامی در سالن نبود و  بعد از اینکه درگیری اتفاق افتاد به پلیس زنگ زدند. داور و ناظر نتوانستد این موضوع را مدیریت کنند.

کاپیتان تیم دریژنو فرخشهر در واکنش به اینکه تیم ساری به وجود آمدن درگیری بین هوادارن تیم‌ها را رد کرده است،  گفت: واقعا تعجب می‌کنم که چرا این حرف را زدند چون درگیری بالا بود و زد و خورد داشت. حرف آنها را تکذیب می‌کنم چون درگیری آنقدر بالا بود که بازی باید متوقف می شد.

همتی در پاسخ به این سوال که آیا تماشاگران زن هم درگیری داشتند، ادعا کرد: نیمه دوم حاشیه زیادی داشت و جنگ روانی بالا بود. تماشاگران ساری به ما فحاشی و به  داوری اعترض می‌کردند اما خانم‌ها درگیر نشدند.

به گزارش ایسنا، با وجود اینکه بازیکنان و کادر فنی تیم دریژنو معتقد به درگیری بین هواداران تیمم‌هاهستند اما تیم ساری و شهرزاد نصیری، مسئول لیگ بانوان وقوع درگیری را تکذیب کردند./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید