رافائل نادال با تبریک به متئو بیان کرد او یکی از بهترین‌ها و قوی‌ترین‌های حال حاضر جهان است.

به گزارش سلام نو، مرد شماره دو جهان به تحسین از حریفش در فینال اپن آمریکا پرداخت و اعلام کرد او بهترین تنیسور حال حاضر جهان است.

رافائل نادال بامداد شنبه در نیمه نهایی تنیس اپن آمریکا ۳ بر صفر متئو برتینی را شکست داد و برای پنجمین بار راهی فینال این رقابت‌ها شد. مرد شماره دو جهان درباره حریف ایتالیایی‌اش گفت: تلاش کردم برای امتیاز بعدی تمرکز داشته باشم. اگر توانایی داشته باشید امتیاز بعدی را کسب کنید می‌توانید فشار را به حریف وارد کنید. برای پیروزی در ست نخست خوش شانس بودم. به متئو تبریک می‌گویم. او جوان است و همه ویژگی‌ها را دارد. او یکی از بهترین تنیسور های جهان است.

نادال در فینال باید به مصاف دیگر تنیسور جوان این رقابت‌ها برود. دنیل مدودف در دیدار نهایی منتظر تنیسور اسپانیایی است. مرد شماره دو جهان درمورد حریف روسش اظهار کرد: او یکی از قوی‌ترین تنیسور ها در میادین محسوب می‌شود. تابستان باورنکردنی داشت. او اکنون بهترین بازی‌ها را به نمایش می‌گذارد. باید در بهترین سطح برابرش بازی کنم. برای من بازگشت دوباره به فینال اپن آمریکا معنای زیادی دارد و تنها می‌توانم از همه کسانی که از من حمایت کردند تشکر کنم. بهتر بود در کانادا پیروز می‌شدم تا شکست بخورم. با این حال اکنون داستان متفاوت است. آن یک بازی عجیب بود.

نادال در ادامه به راز موفقیتش در ۱۴ سال دوران بازی‌اش اشاره کرد و گفت: راز موفقیتم علاقه است. غیرممکن است در یک دوران موفق باشید و آن حرفه را دوست نداشته باشید. کاری که سرنا ویلیامز کرد فوق العاده است. تلاشش برای بازگشت و ادامه دادن به پیروزی‌هایش تحسین کننده است. بامداد دوشنبه یک فرصت دیگر برای قهرمانی دارم و در آن روز باید بهترین نمایش خود را ارائه دهم.

او درباره آخرین فرصت احتمالی اش اظهار کرد: به این موضوع فکر نمی‌کنم که آخرین فینال دوران ورزشی‌ یا آخرین فرصتم باشد چون اگر این چنین فکر کنم، یک مشکل دارم.

تنیسور اسپانیایی در رابطه با آخرین گرند اسلم سال گفت: دوست دارم بیشترین امتیاز را از این رقابت ها به دست آورم اما اگر این اتفاق رخ ندهد میتوانم خواب راحتی داشته باشم. اکنون خیلی خوشحالم. باید به این موضوع فکر کنم که می‌توانم قهرمانی دیگری در اپن آمریکا به دست آورم. این موضوع خیلی ارزش دارد./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید