۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 28295325

مکسی پاتلاینن 57 ساله، سرمربی فنلاندی هنگ کنگ اعلام کرد ایران تیم قدرتمندیست و ما آزمونی بسیار بزرگ را در پیش داریم.

به گزارش سلام نو، روز دوم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر این هفته برگزار می شود و هنگ کنگ بعد از توقف برابر کامبوج در خانه از تیم اول آسیا در رنکینگ فیفا پذیرایی خواهد کرد به این امیدکه بتواند شگفتی بزرگی را رقم بزند و ایران را شکست دهد.

در آستانه این بازی سرمربی فنلاندی هنگ کنگی ها به شاگردانش هشدار داد برای رسیدن به هدف شان برابر ایران باید تاکتیکی متفاوت را در دستور کار قرار دهند. مکسی پاتلاینن 57 ساله که چند ماهی می شود هدایت تیم چند ملیتی هنگ کنگ را برعهده دارد با اشاره به این که رقیب قدرتمندی مقابل آنها خواهد ایستاد از این مصاف به عنوان آزمونی مهم و بزرگ نام برد.

پاتلاینن گفت:«ایران دارای تیمی بسیار قدرتمند، بازیکنان سرعتی و قهار با تاکتیک تیمی فراتر از کامبوج، حریف نخست ما است. آنها تیمی کاملا فراتر از فوتبال آسیا هستند که مقابله با چنین تیمی اصلا آسان نخواهد بود».

این مربی فنلاندی با اشاره به مشکلاتی که با مصدومیت مهره های کلیدی با آن دست به گریبان است ابراز امیدواری کرد شاگردانش بتوانند در مصاف خانگی و حضور تماشاگران خودی امتیاز بازی خانگی مقابل ایران را به دست آورند چون این امتیازات اهمیت زیادی دارد./ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید