۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
کد خبر: 28103559

مارچلو لیپی، سرمربی سرشناس ایتالیایی با تمجید از ستاره جدید اینترمیلان اظهار کرد که سبک بازی او را خیلی دوست دارم<br/> 

به گزارش سلام نو، اینتر شروعی بسیار خوب در سری آ داشته و با هدایت آنتوینو کونته توانسته از دو بازی اول خود شش امتیاز بگیرد. روملو لوکاکو ستاره جدید این باشگاه هم توانسته دو بار گلزنی کند تا خیلی زود در قلب هواداران وارد شود. سیستم اینتر همان 2-5-3 مورد علاقه کونته است.

مارچلو لیپی سرمربی سابق یوونتوس و اینتر به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« من بر این باورم که کونته در ادامه فصل از سه مهاجم به طور همزمان در خط حمله‌اش بهره خواهد برد. چرا او نتواند از سیستم 3-4-3 استفاده کند؟ آنتونیو پیشتر از این سیستم استفاده کرده و با وجود الکسیس سانچس و پولیتانو این کار شدنی است.

برای اینکه بتوانیم دیه‌گودین، دفری و اشکرینیار را با بارتزالی، بونوچی و کیه‌لینی مقایسه کنیم، آنها باید ابتدا به عنوانی برسند که این شدنی است. سنسی هم بازیکن خیلی خوبی است، او ریتم و ایده‌هایی خوبی در بازی‌اش دارد، در زمین خوب در زمین جابه‌جا می‌شود و حرکات خوبی خلق می‌کند.»

جدایی ایکاردی و جذب لوکاکو:« ایکاردی مجبور به ترک اینتر شد و نمی‌خواهم بیشتر در این مورد صحبت کنم. لوکاکو را اما واقعاً دوست دارم. او انسانی قوی، پرقدرت و فروتن است که در بازی‌اش هم چنین ویژگی‌هایی دیده می‌شود.»/ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید