مایکل اوون ستاره سال های نه چندان دور لیورپول و تیم ملی انگلیس در هجمه ای تند در رابطه با مربی اسبق انگلیس کاپلو را با واژه آشغال مورد حمله قرار داد. او معتقد است عملکرد کاپلو باعث شده تا اوون تاوان زیادی بدهد.

مهاجم پیشین تیم ملی انگلیس در یک اظهار نظر تند اعلام کرد سرمربی ایتالیایی یک آشغال بود.

به گزارش سلام نو و به نقل از مارکا، مایکل اوون در مصاحبه با میرر برای معرفی کتاب جدیدش به نام "زندگی من، زمان من،" اظهارات تندی علیه فابیو کاپلو داشت. مهاجم پیشین لیورپول گفت: دوران ورزشی‌ام را در انگلیس به پایان رساندم اما آن دلیلی نیست که کاپلو را یک آشغال می‌دانم. زمانی که به تیم ملی ملحق شد تا نخستین تمرین برگزار شود، نکته‌ای که ابتدا توجه‌مان را جلب کرد سختگیری در رابطه با غذا بود. دومین نکته این بود که حتی یک کلمه انگلیسی نمی‌دانست. همه به هم نگاه می‌کردیم. من فکر می‌کردم چگونه این سرمربی می‌خواهد ما را هدایت کند؟ نمی‌دانستم فدراسیون فوتبال انگلیس با چه هدفی یک سرمربی را انتخاب کرده که انگلیسی بلد نیست.

بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس یکی از خاطراتش را با سرمربی ایتالیایی به یاد آورد. کاپلو او را روی نیکمت گذاشت و ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پایانی بازی به میدان فرستاد. اوون در این رابطه اظهار کرد: رسانه‌ها مدام از من می‌پرسیدند چرا این اتفاق افتاد و من چه می‌توانستم بگویم؟ آنها متوجه شده بودند که خوشحال نیستم. به آنها گفتم کاپلو به من چیزی نگفته چون انگلیسی بلد نیست.

او افزود: احساس می‌کردم کاپلو بر این باور بود که به عنوان سرمربی یک چیز را تغییر دهد و آن، دوران مایکل اوون بود. او تنها دوران یک بازیکن ملی‌پوش را خدشه دار نکرد بلکه به یکی از کم‌اثرگذارترین سرمربیان تاریخ انگلیس تبدیل شد. او یک آشغال بود. کاپلو یک ضربه سنگین به دوران من و فوتبال انگلیس بود و من تاوانش را دادم./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید