امره جان، بازیکن ترک تبار تیم یوونتوس که در تابستان در آستانه جدایی از تیم ایتالیایی قرار دادشت به درخواست سران این تیم در ایتالیا ماند ولی در نهایت روز گذشته از فهرست این تیم برای لیگ قهرمانان خط خورد تا حسابی از ساری عسبانی باشد.

به گزارش سلام نو، امره جان در تابستان خواهان جدایی از یوونتوس بود و پی اس جی نیز سخت علاقه مند بود تا او را به خدمت بگیرد اما در نهایت ستاره ترک تبار آلمانی راضی شد در یووه بماند اما روز گذشته در میان ناباوری از فهرست تیمش برای لیگ قهرمانان خط خورد. اتفاق مشابهی برای ماریو مانژوکیچ رخ داد اما ستاره کروات 33 ساله تقریبا انتظار این مهم را داشت و در تابستان تلاش زیادی نیز برای جدایی کرد. انتظار می رود هر دو بازیکن در ژانویه از یوونتوس جدا شوند.

امره جان که در اردوی تیم ملی آلمان حضور دارد، در مورد خط خوردن خود از فهرست لیگ قهرمانان یوونتوس گفت:« برای من بسیار غیرمنتظره بود؛ چون هفته گذشته قول متفاوتی به من داده بودند. دیروز مائوریتزیو ساری(سرمربی یووه) با من تماس گرفت و مکالمه ما بیشتر از یک دقیقه هم طول نکشید و بدون هیچ توضیحی خبر داد که از فهرست لیگ قهرمانان خط خورده ام. از حرف های او شوکه شدم و اصلا باورم نمی شد. توضیحی برای این ندارم و  تا الان هیچکس هم برای من شفاف سازی نکرده است.»

امره ادامه داد:« من و ایجنتم در تابستان با چند باشگاه از جمله پی اس جی مذاکره کردیم ولی پس از صجبت با یوونتوس قانع شدم که بمانم و شرط من نیز بازی در لیگ قهرمانان بود. این وعده را نیز به من دادند اما یک روز پس از اتمام نقل و انتقالات من را از تیم بیرون گذاشتند. از اینکه من را اینگونه بازی دادند واقعا عصبانی هستم. من می خواهم و باید در لیگ قهرمانان بازی کنم. در بازگشت با سران باشگاه در این مورد صحبت خواهم کرد.»

احتمال بازی در لیگ ترکیه:« چرا که نه؟ وقتی کمی سنم بالاتر برود، ترکیه گزینه ای خوب برای بازی کردن خواهد بود. می توانم یک روز خودم را در استانبول و بازی برای یکی از تیم های بزرگ این شهر تصور کنم. استانبول شهر فوق العاده ای برای زندگی است.»

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید