<br/>وزیر اطلاعات نه تنها شکنجه مازیار ابراهیمی را انکار کرد بلکه اظهار داشت که 130 میلیون غرامت هم گرفته است؛ اما محمود صادقی، عضو فراکسیون امید، اظهارات او را قانع کننده ندانست<br/>  <br/>

وزیر ورزش و جوانان: انتظار دارم ویلموتس با همان تجربه خوبی که از آن برخوردار است کارش را به نحوی دنبال کند که مستقل از هر فشاری خودش تصمیم بگیرد و هماهنگی ها و تعامل با رسانه‌ها را هم بر عهده سرپرست و رییس فدراسیون فوتبال بگذارد. از آقای ویلموتس انتظار داریم همانطور که به عنوان استراتژی مطرح کرده است، هم تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد هم هجومی بازی کند.

وزیر امور خارجه فرانسه: پیشنهاد ما این است که یک خط اعتباری نفتی ایجاد کنیم و در ازای آن ایران به برجام بازگردد، امنیت خلیج فارس حفظ و درهای مذاکره درخصوص امنیت منطقه‌ای و برنامه هسته‌ای ایران پس از سال ۲۰۲۵ گشوده شود. تمامی این مسائل منوط به اعمال مجدد معافیت‌های نفتی از سوی ترامپ است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: نیروی انتظامی هیچ‌گاه در زندگی خصوصی افراد دخالت نمی‌کند و در بخشی که جنبه عمومی دارد، برابر اخلاق باید به وظیفه خود عمل کرده و در واقع به رعایت حقوق شهروندان کمک می‌کند.

رییس دادگستری شهرستان بهمئی: عقد دختربچه بهمئی بعد از رسیدن به سن قانونی با اخذ مجوز دادگاه انجام می‌شود

توضیحات وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی درباره مظنون ترور شهدای هسته‌ای: به آقای ابراهیمی کوچکترین اهانت و شکنجه‌ای وارد نشده است، صرفا موضوع نگهداری بوده و هیچ شکنجه، اذیت و آزاری در فرآیند محاکمه او تایید نمی‌شود. اسناد و مدارک و فیلم‌های بازجویی‌ها مورد بررسی قرار گرفت لذا ادعای شکنجه و هر گونه آزار و اذیت کذب است. محمود صادقی هم درباره این جلسه گفت: طبق گفته وزیر اطلاعات، مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان بابت جبران خسارت به آقای مازیار ابراهیمی پرداخت شده است. پاسخ او درباره مسئولیت واجا در جبران کامل خسارات مادی، روحی و حیثیتی وارده به نامبرده، از جمله خسارات ناشی از عدم اجرای قراردادهای مربوط به صدا و سیما قانع‌کننده نبود. #فوتوـ نیوزـ تابناک

وزیر امور خارجه: برجام یک دستاورد مهم در دیپلماسی بود و خیلی زود است که درباره از بین رفتن آن صحبت کنیم. متاسفانه کشورهای اروپایی نتوانسته‌اند پولشان را در جایی هزینه‌کنند که حرف آن را می‌زنند. آن‌ها حمایتشان از برجام را اعلام کرده‌اند اما آماده ریسک کردن و سرمایه‌گذاری برای حفظ یک دستاورد مهم دیپلماسی نبودند.

سعید معروف به عنوان نماینده ایران برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران IOC انتخاب شد.

محمودزاده، نماینده مردم مهاباد در جلسه رای اعتماد به مونسان: بر اساس گزارش کمیسیون اصل ۹۰ و مرکز پژوهش‌های مجلس در زمان مدیریت آقای مونسان مشکلات زیادی در این حوزه به چشم می‌خورد مانند عدم تناسب تشکیلات سازمانی و جذب متخصص، عدم تعیین تکلیف نیروهای قراردادی، بدترین رتبه ایران در میان مولفه‌های شاخص رقابت پذیری گردشگری در سال ۲۰۱۷، تخریب آثار تاریخی به بهانه‌های مختلف، تبدیل برخی آثار باستانی کشور به مرغداری و دامداری و قیرگونی سقف این آثار و همچنین افزایش سرقت آثار و عدم اقدام قاطع برای مجازات سارقین این حوزه.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید