چند ماه پیش و بعد بازگشت نیمار از رقابت‌های کوپا آمه ریکا این بازیکن ایمان داشت که فصل جدید را به جای پاریس در بارسا آغاز کند و اولین بازی فصل را در لباس آبی و آناری بارسا در کنار مسی و گریزمان شروع کند، اتفاقی که نیافتد.

به گزارش سلام نو، چند ماه پیش و قبل از اینکه نیمار به تیم ملی کشورش برای کوپا آمه ریکا ملحق شود، او اطمینان داشت که فصل بعد را در پی اس جی توپ نخواهد زد. نیمار این موضوع را به اطلاع ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی نیز رساند و هرگز تصور نمی کرد که در پایان نقل و انتقالات تابستانی مجبور به ماندن شود.

نیمار اولویت را در خروج از پی اس جی گذاشته بود و بیش از همه تمایل داشت به بارسا برگردد. مسی، سوارز و پیکه دوستان صمیمی نیمار نیز بی صبرانه منتظر بازگشت او بودند اما در نهایت تلاش های خود نیمار و بارسلونا نتیجه نداد و او جمعه شب اطمینان یافت که فصل بعد را باید در پی اس جی بماند.

نیمار که البته پیوستن به رئال را نیز رد نکرده بود، در نهایت متوجه شد که رئالی ها نیز مایل به جذب او نیستند و هرگز پیشنهادی رسمی ارائه ندادند. طبق ادعای کیم دومنک خبرنگار ال چیرینگیتو، نیمار پس از تماس خاویر بورداس(از مدیران بلندپایه بارسا) و زمانی که متوجه شد بارسا دیگر حاضر به مذاکره با پی اس جی نیست، دست به گریه زده است. او یکی از بدترین روزهای خود را پشت سر گذاشت و به پی اس جی اعلام کرد که فصل بعد ماندنی خواهد بود. ستاره برزیلی الان در اردوی تیم ملی برزیل در میامی حضور دارد تا بلکه بتواند این روزهای بد را به دست فراموشی بسپارد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید