صادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان در جلسه مشترک شورای مرکزی و شورای سیاستگذاری این حزب تاکید کرد ندا قصد دارد جوانان متخصص و غیررانتی به مجلس بفرستد.

جلسه مشترک شورای مرکزی و شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان با دستور بررسی "استراتژی و راهبرد حزب ندای ایرانیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی" به ریاست مجید فراهانی رئیس شورای مرکزی حزب ندا در دفتر مرکزی حزب ندا برگزار شد.

به گزارش سلام نو، در این جلسه مرور اخبار هفته از جمله بررسی گزینه‌های وزارت آموزش و پرورش و میراث فرهنگی از محورهای ابتدای این جلسه بود.

اعضا عدم اعتماد به بانوان برای مدیریت وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش و میراث فرهنگی، را برخلاف وعده‌های رئیس‌جمهور و معاون اول امید آفرین ارزیابی نکرده و از عدم معرفی زنان شایسته توسط رئیس‌جمهور برای اداره وزارت خانه در دولت یازدهم و دوازدهم انتقاد کردند. در ادامه به بررسی رزومه گزینه‌های پیشنهادی پرداختند.

سپس موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور جلسه قرار گرفت و تعدادی از اعضا تحلیل‌های خود را از استراتژی و راهبرد حزب ندای ایرانیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کردند و بر حضوری قدرتمند و با برنامه در انتخابات تاکید کردند.

در ادامه سعید نورمحمدی رئیس ستاد انتخاباتی حزب ندا گزارشی از روند فعالیت این ستاد ارائه داد. برگزاری نشست‌های انتخاباتی شامل گفت‌وگوهای بین نسلی؛ کارنامه نسل امید، تالار گفت‌وگوی ندای ایرانیان، سلسله کارگاه‌های توانمندسازی کاندیداهای جوان مجلس شورای اسلامی و برگزاری نشست شعب استانی انتخاباتی حزب ندای ایرانیان در شهریور ماه از جمله برنامه‌های اجرایی بود که توسط رئیس ستاد انتخابات توضیح داده شد.

در ادامه این جلسه فراهانی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تحلیل‌هایی در خصوص بازیگران اصلی انتخابات مجلس شورای اسلامی، وضعیت سیاسی و اجتماعی کلان شهرها و شهرهای کوچک، بررسی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های حزب ندا برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و بررسی وضعیت احتمالی رد صلاحیت‌ها ارائه داد.

در خاتمه، خرازی دبیر کل حزب ندای ایرانیان با ارائه تحلیلی از نقش احزاب در تشکیل مجلسی کارآمد، اولویت‌های حزب ندا در تشکیل مجلس آینده را جوان‌گرایی، کارآمدی و تخصص بیان و اعلام کرد اولویت نخست ندا در سراسر ایران فرستادن جوانان متخصص، غیررانتی و کارآمد به مجلس شورای اسلامی است.

وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند شاهد تشکیل مجلسی قدرتمند در دو بعد قانون‌گذاری و نظارت باشیم./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید