سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری 36 انتخابات در طول 40 سال دوره حاکمیت جمهوری اسلامی، انتخابات مجلس 98 را نقطه عطف جمهوری اسلامی ایران دانست

به گزراش سلام نو، سیداسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان رامسر با تاکید بر اینکه هفته دولت به پاسداشت خدمات و زحمات دولتمردان شهید رجایی و باهنر و شهدای عزیز دولت تعیین شده است، تصریح کرد: هفته دولت فرصتی است که دستاوردهای نظام و دولت را به جامعه بیان کنیم.

موسوی ادامه داد: فرصت دیگری که در این هفته به دست می آید، فرصت با مردم بودن است که بسیار با ارزش است زیرا می توانیم مطالبات آنان را بشناسیم و با برنامه ریزی دقیق، دغدغه‌هایشان را کم کنیم چون ما وظیفه‌ای جز خدمت به مردم نداریم.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خطاب به مدیران و کارکنان شهرستان رامسر گفت: شما دائم در تلاش و زحمت برای ارائه بهترین نوع خدمت هستید که شایسته تقدیر است اما توقف بر آن، ممکن است ما را دچار خطا کند؛ لذا در خدمتگذاری به مردم باید همدل و همراه هم باشیم. به لطف خدا از زمان ورود به شهرستان، شاهد این نکته بودم که نهاد‌ها و ادارات شهرستان به صورت یک گروه هماهنگ هستند و در کنار هم صادقانه تلاش می‌کنند.

موسوی اظهار کرد: خدمتگزاری در نظام اسلامی توفیق است و باید شاکر باشیم که به این توفیق دست یافتیم و به نمایندگی نظام اسلامی خدمتگزار مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه هدف امروز ما و نظام مشخص است، تصریح کرد: دشمنی‌های بسیاری علیه کشور ما رقم می‌خورد و بیشتر هم خواهد شد اما همانند گذشته با وحدت از گردنه‌ها عبور خواهیم کرد.

سیداسماعیل موسوی به انتخابات اسفندماه ۹۸ نیز اشاره کرد و افزود: این انتخابات نقطه عطف جمهوری اسلامی در سال جاری خواهد بود و همه باید مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را ملاک قرار دهیم تا به هدف موردنظر برسیم.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال پس از انقلاب، ۳۶ انتخابات داشتیم که به طور میانگین شاهد حضور بالای ۶۰ درصد مردم بودیم، گفت: انتخابات  یک پروژه ملی است و همه باید در اجرای آن کمک کنند. قطعاً برای برگزاری انتخابات با تجمیع توانمندی همه مدیران شهرستان رامسر امیدواریم انتخاباتی خوب برگزار گرده و سندی دیگر بر اسناد پرافتخار این شهرستان بیفزاییم/ ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید