ویرژیل فن دایک ستاره لیورپول بالاتر از فوق ستاره هایی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو توانست عنوان مرد سال اروپا را به خود اختصاص دهد، عنوانی که او آن را بیش از همه مدیون هم تیمی‌‎هایش می‌داند.

به گزارش سلام نو، امشب و در خلال برگزاری قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا، ویرژیل فن دایک بالاتر از فوق ستاره هایی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا برگزیده شد. ویرژیل فن دایک راه خود را طولانی توصیف کرده و مدعی شد بدون هم تیمی هایش قادر به دستیابی به چنین دستاوردی نبوده است.

ویرژیل فن دایک گفت: :اول از همه فکر می کنم باید از همه هم تیمی هایم تشکر کنم. بدیهی است بدون کمک آنها من آنچه که در طی سال گذشته به دست آوردم را نمی توانستم کسب کنم. من البته از خانواده ام نیز تشکر می کنم.

رسیدن به اینجا جاده ای طولانی برای من بوده و به بخشی از وجود من تبدیل شده است. من به چنین جایزه ای نیاز داشتم زیرا بازیکن 18 ساله نیستم که قرار باشد روند صعودی رشد را تجربه کنم و به همین دلیل همیشه باید تلاش کنم. من مجبور بودم برای هر مرحله از راه دشوار کار و تلاش کنم اما این مسیر بخشی از وجود من است و من از این بابت بسیار خوشحالم. من بسیار افتخار می کنم که این جایزه را کسب کردم و از همه کسانی  که در این راه به من کمک کردند تشکر می کنم.

الگوی من؟ وقتی یک بازیکن جوان بودم بازی های رونالدینیو را نگاه کردم  و از سبک بازی او لذت می بردم. من در خیابان ها فوتبال بازی می کردم و تماشای دریبل ها و ترفندهای رونالدینیو احساس خوبی به من می داد."

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید