۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 27253833

به گفته معاون پارلمانی رئیس جمهوری، صنعت دفاعی با توجه به تجربه ۸ ساله دفاع مقدس مسیر پیشرفت را به خوبی پیش گرفت و امروز به لطف خداوند متعال به تکامل رسیده است.

به گزارش سلام نو، «حسینعلی امیری» در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه "باور ۳۷۳" گفت: یکی از برنامه های راهبردی نظام که همواره مورد حمایت دولت بوده، تقویت بنیه دفاعی کشور است.

وی با بیان اینکه در حافظه تاریخی ملت ما دفاع سخت برابر رژیم تا بن دندان مسلح بعثی به خوبی ثبت شده، اظهار داشت: صنعت دفاعی با توجه به تجربه های دوران جنگ و شرایط کشور، مسیر پیشرفت های دفاعی را به خوبی پیش گرفت و امروز به لطف خداوند متعال به تکامل رسیده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری تصریح کرد: یکی از مهمترین مولفه های قدرت ملی، ارتقاء قدرت دفاعی است و امروز می بینیم به همت جوانان متخصص و متعهد صنعت دفاعی، سامانه های بومی پیشرفته ای تولید و در اختیار نیروهای مسلح قرار داده است.

به گزارش ایرنا، روز پنجشنبه سامانه پدافندهوایی برد بلند کاملا بومی باور ۳۷۳ با حضور رئیس جمهوری رونمایی شد. این سامانه با بُرد بیش از ۲۰۰ کیلومتر و ارتفاع ۲۷ کیلومتر، مخصوص شرایط جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران است که از نمونه‌های مشابه روسی و آمریکایی همچون اس -۳۰۰ و پاتریوت برتری دارد./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید