تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های تیمی مشترک مسابقات جام جهانی تکواندو ۲۰۱۹ در دومین دیدار با روسیه مبارزه کرد و در پایان دیداری حساس و نفس گیر با نتیجه 41 بر 38 به برتری رسید و به فینال راه یافت. 

به گزارش سلام نو، هوگوپوشان ایران در ادامه باید به مصاف برنده ترکیه و چین بروند. تکواندوکاران ایران در نخستین گام نیز ساحل عاج را 47 بر 13 از پیش رو برداشتند.

عرفان ناظمی، امیرمحمد بخشی، کیمیا علیزاده و کیمیا همتی نمایندگان کشورمان هستند که طبق قوانین فدراسیون جهانی در رقابت‌های مشترک به صورت مجزا 2 هوگوپوش مرد با یکدیگر مبارزه می‌کنند و تکواندوکاران زن نیز با هم به رقابت می‌پردازند. مهرو کمرانی در بخش بانوان هدایت تیم را برعهده دارد.

تیم‌های اول و دوم (تیمی مشترک) مستقیما در مسابقات تیمی بازی‌های المپیک 2020 – توکیو که به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها 8G است و به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28/80 امتیاز تعلق می‌گیرد؛ همچنین مسابقات جوایز نقدی دارد که به تیم قهرمان 20 هزار دلار، نایب قهرمان 10 هزار دلار و سوم نیز 5 هزاردلار اهدا می‌شود./ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید