۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
کد خبر: 27028113

مداد ابرو یکی از وسایل آرایشی است که اغلب خانم ها برای پُرپشت نشان دادن ابروهای خود از آن استفاده می کنند. شاید یکی از آسان ترین روش ها برای زیباتر نشان دادن ابروها برای خانم ها استفاده کردن از مداد ابرو است که خانم ها متناسب با رنگ ابروهای خود مورد استفاده قرار می دهند و شاید اغلب این خانم ها از نظر مداد ابرو برای ابروهای خود اطلاعی نداشته باشند.

با وجود این که مداد ابرو یکی از وسایل آرایشی پرکاربرد و استفاده از آن یکی از آسان ترین روش ها برای پُرپشت نشان دادن ابروها است به طوری که خانم ها با استفاده از آن می توانند ابروهای خود را مطابق با شکل و رنگ مورد علاقه خود در آورند اما مداد ابرو می تواند باعث ریزش و کم شدن ابروها شود.

مداد ابرو که رنگ را با فشار وارد مو می کند می تواند باعث شود که ابروهای خانم ها دچار ریزش و کم پشت شود.

استفاده کردن مداوم و روزانه از مداد ابرو می تواند باعث شود که به ابروها آسیب وارد شود به طوری که ابتدا به تنه مو آسیب می زند و سپس باعث ازبین رفتن ریشه مو می شود.

رنگ مو باعث ریزش مو نمی شود اما مداد ابرو می تواند حتی باعث جلوگیری از رویش مو شود.

از این رو به افرادی که عادت به استفاده مداوم از مداد ابرو را دارند توصیه می شود که از روش های دیگر برای حالت دادن و پُرپشت نشان دادن ابروهای خود استفاده کنند. روش هایی که باعث آسیب رساندن به ابروها نشود و از رویش ابروها جلوگیری نکنند.

خانم ها همچنین می توانند برای پُرپشت شدن ابروهای خود از درمان های طبیعی و خانگی استفاده کنند و با استفاده مداوم از برخی روغن ها و...می‌توانند به رشد ابروهای خود کمک کنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید