آیا شما همان گونه که فکر می کنید سالم هستید؟ با اینکه که ممکن است الان و یا بعداًٌ به باشگاه بروید و حالا یا در آینده سالاد میل کنید، اگر به عادات خود نگاهی سختگیرانه بیندازید، آنها را سالم می پندارید؟

بسیاری از انتخاب های روزانه برای سلامتی مان مضر هستند. در حالی که برخی از این موارد مانند استعمال دخانیات واضح هستند، برخی از عادات دیگر شما  ممکن است در طولانی مدت بر سلامتی  شما تأثیر بگذارند. آیا برای تلاش سخت تر آماده هستید؟ در اینجا به برخی از انتخاب های بهداشتی ضعیف که انجام دادن آنها سلامت آینده شما را در معرض خطر قرار می دهد، قرار دارد. به خواندن ادامه دهید و با خودتان عهد ببندید تا عادت های بدی را که برای سلامتی شما مضر هستند تغییر دهید.

هرگز به پیاده روی نمی روید

پیاده روی یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای حفظ سلامت قلب و حفظ سلامت خود انجام دهید که هم آسان و رایگان است،  و همه افراد با توانایی های مختلف بدنی قادر به رفتن برای پیاده روی هستند. اما بسیاری از افراد به اندازه کافی در هر روز پیاده روی نمی کنند. اگر تمایل دارید که هر جا که می روید رانندگی کنید یا بیشتر روز خود پشت میز بنشینید، زمان آن رسیده که این عادت را تغییر دهید. برای کمک به تقویت تناسب اندام تان به برخی راه های آسان برای پیاده روی بیشتر نگاهی بیندازید و تنبلی را متوقف کنید.

با صدای بلند به موسیقی گوش می دهید

گوش دادن به موسیقی با صدای بلند نه تنها باعث ناراحتی دیگران می شود، بلکه می تواند صدمات جدی به شنوایی شما نیز وارد کند. کمی صدای موسیقی را پایین آوردن می تواند شنوایی شما را از آسیب های جدی نجات دهد. اما برای برخی از افراد، صدمات از همین حالا به گوش آغاز شده است. اگر از صدای زنگ گوش مداوم رنج می برید یا چیزهارا به سختی می شنوید، باید در مورد وسایل کمکی شنوایی اطلاعات بیشتری کسب کنید تا اطمینان حاصل کنید که از کمک های مورد نیاز خود استفاده می کنید. به خودتان لطف کنید و صدا را کم کنید! شما هرگز از شنیدن یک آهنگ با صدای خیلی پایین پشیمان نخواهید شد، اما وقتی مشکلات شنوایی در شما ایجاد می شود، برای زمانی که با صدای بلند به موسیقی گوش داده اید، سالها رنج خواهید برد.

آیا از عادتهای نوشیدنی خود مطلع هستید؟ شاید بیشتر از آنچه متوجه باشید می نوشید. نوشیدن مایعات الکلی اگر به طور مرتب یکجا چندین لیوان بنوشید، بدون اینکه متوجه شوید به بدن شما آسیب میرساند. قطع الکل می تواند تفاوت زیادی در روحیه و وزن شما ایجاد کند، و همچنین جلوی سردرد را می گیرد.بدون هیچ تعصبی سعی کنید مایعات الکلی ننوشید و تفاوت آن را در سلامت خود مشاهده کنید.

انتخاب سبک زندگی بهتر برای سلامتی شما مهم است. وقتی تمام تلاش تان را به کار ببندید، سریعاً مزایای یک سبک زندگی سالم را حس خواهید کرد. غذا خوردن سالم و ورزش کردن کارهایی است که بید انجام دهید، اما به آن چیزهای کوچکی که کمک کننده هستند نیز فکر  کنید. شما فقط یک بار فرصت زندگی کردن دارید، بنابراین برای سلامتی خود تلاش کنید تا به شما در داشتن زندگی بهتر کمک کند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید