<br/> یک برج 22 طبقه در بزرگراه شهید بابایی در شرق پایتخت بامداد امروز آتش گرفت و باعث وحشت اهالی شد.<br/> <br/><br/><br/> <br/>

به گزارش سلام نو، سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک برج بلند مرتبه در شرق تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 00:44 بامداد امروز (28 مرداد 98) یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان در حال ساخت در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی، بعد از خیابان استخر به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل از جمله نردبان و بالابر هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: محل حادثه برج 22 طبقه در حال ساخت بود که روی قسمت زیرساخت نمای آن با بخشهایی از بتن و یونولیت پوشانده و دچار حریق شده بود.

وی با اشاره به شعله‌ور شدن نمای غربی بیرونی ساختمان در حدود 13 طبقه گفت: آتش از طبقات پایینی آغاز شده و به طبقات بالایی سرایت کرده بود.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان هم از طریق نردبان هیدرولیکی و بالابر و هم از داخل ساختمان مشغول اطفا و مهار حریق شده و عملیات در ساعت 2:04 بامداد پایان یافت.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: این ساختمان در حال ساخت بود و ساکنان در آن حضور نداشتند؛ در صورت فعال بودن ساختمان و حضور ساکنان در آن، با توجه به زمان حادثه، وضعیت می‌توانست بحرانی شود./رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید