ستاره سرشناس هالیوود در سن 50 سالگی پوست بسیار جوانی دارد و به همین خاطر همیشه راز جوانی او مورد توجه دیگران بوده است که به نظر می رسد به خاطر هزینه های بالایی است که برای جوان ماندنش می پردازد

به گزارش سلام نو، پرسشی که اخیرا ذهن بسیاری از افراد را به خود جلب کرده این است که چگونه چهره این ستاره هالیوود در سن 50 سالگی تا این حد جوان مانده است.

آنیستون بارها در مصاحبه های خود تاکید کرده که سالهاست از یک رژیم غذایی ویژه تبعیت می کند و سعی دارد وزن خود را در کنار سلامت عمومی بدنش حفظ کند. او بر مصرف سبزیجات تازه و میوه ها تاکید دارد و می گوید راز اصلی درخشش پوستش تغذیه سالم است.

اخیرا نیز آنیستون در مصاحبه ای اعلام کرده که استفاده از تکنیک سم زدایی پوست با کمک مادون قرمز تاثیر زیادی روی سلامت پوستش داشته است. در سال 2011 ، آنیستون توسط مجله Men's Health به عنوان جذاب ترین زن زنده دنیا رسید و در سال 2016 نیز توسط مجله People به عنوان "زیباترین زن زنده" نامگذاری شد.

اکنون آنیستون اعتراف کرده که برای حفظ انعطاف و صاف کردن پوست خود از تمرینات ورزشی و روشی متمرکز بر فرکانس های رادیویی استفاده می کند. او از طرفداران Thermage؛ یک روش غیر تهاجمی است که از امواج فرکانس رادیویی برای تحریک کلاژن ، صاف کردن و سفت شدن پوست پس از یک جلسه 45 دقیقه ای استفاده می کند. این روش حدود 2000 دلار هزینه دارد.

آنیستون سالانه 243000 دلار برای "سلامت روانی و جسمانی" خود هزینه می کند. همه این اطلاعات در شرایطی منتشر شده که شایعاتی جدید حکایت از آن دارند که آنیستون هنوز عاشقانه با برد پیت همسر سابقش در ارتباط است. شایعاتی مبنی بر رفتن آنها به پیک نیک های پنهانی و ملاقات هایشان وجود دارد./ انتخاب

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید